Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10503
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБиков, О. Л.-
dc.contributor.authorBykov, O. L.-
dc.date.accessioned2023-04-06T12:17:53Z-
dc.date.available2023-04-06T12:17:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. О. Харченкоuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10503-
dc.descriptionIn the first section of the qualification work, it was established that the system of social security and protection of military personnel is an important part of the mechanism for ensuring the defense capability of the state, which can ensure an acceptable level of welfare of military personnel undergoing military service. Provision of a competitive level of monetary assistance in Ukraine, provision of temporary official housing, rehabilitation and sanatorium-resort treatment, pension (for military personnel of retirement age), scholarships (military personnel undergoing training at colleges under the Ministry of Defense of Ukraine), payment of cash , material assistance, tax deductions for payments and services are priorities of social security. In the second section of the study, the increase in the total amount of financing of social protection programs for military personnel in 2021 compared to 2019 was confirmed by 456,131 thousand hryvnias in absolute terms and by 15.5% in relative terms. As part of the assessment of chain changes from 2021 to 2020, a slight increase in total volumes was established, namely by UAH 17,339.3 thousand. As for the assessment of changes in the size of financing per person, an increase in the indicator in 2020 compared to 2019 by 0.7 thousand hryvnias and a decrease in the value of this indicator in 2021 compared to 2020 from 10.8 thousand were confirmed UAH up to UAH 10.6 thousand. It was established that one of the important components of the implementation of the state policy regarding the social security of military personnel is the provision of a range of medical services to privileged categories. According to this direction, the following types of state support are regulated in the legal field: medical rehabilitation and prosthetics; free medicines and medical preparations, regular examinations, dispensation, dental prostheses are components of the medical block. In the third section of the qualification work, it is determined that one of the priority areas of state policy in the field of social security for military personnel is the provision of social support to combatants. In this aspect, it is important to implement a set of measures for their adaptation to life in society. International experience shows that the most problematic issues in the field of social support are mental health support, job search support and short-term assistance in paying for services.uk_UA
dc.description.abstractВ першому розділі кваліфікаційної роботи встановлено, що система соціального забезпечення та захисту військовослужбовців є важливою частиною механізму забезпечення обороноздатності держави, яка може забезпечити прийнятний рівень добробуту військовослужбовців, які проходять військову службу. Забезпечення конкурентного рівня грошової допомоги в Україні, надання тимчасового службового житла, оздоровлення та санаторно-курортного лікування, пенсійного забезпечення (для військовослужбовців пенсійного віку), стипендій (військовослужбовці, котрі проходять підготовку в коледжах, що знаходяться в підпорядкуванні Міністерство оборони України), виплата грошової, матеріальної допомоги, податкові відрахування за виплати та послуги є пріоритетами соціального забезпечення. В другому розділі дослідження підтверджено зростання загальних обсягів фінансування програм соціального захисту військовослужбовців в 2021 р. в порівнянні з 2019 р. на 456131 тис. гривень в абсолютному вимірі та на 15,5% у відносному. В частині оцінки ланцюгових змін 2021 р. до 2020 р. встановлено незначне зростання загальних обсягів, а саме на 17339,3 тис. грн. В частині оцінки зміни розміру фінансування на 1 особу, підтверджено зростання показника в 2020 р. в порівнянні з 2019 р. на 0,7 тис. гривень та скорочення значення даного показник в 2021 р. в порівнянні з 2020 р. з 10,8 тис. грн. до 10,6 тис. грн. Встановлено, що одним із важливих складових реалізації державної політики щодо соціального забезпечення військовослужбовців є надання спектру медичних послуг пільговим категорій. За даним напрямом в правовому полі регламентовано наступні види державної підтримки: медична реабілітація та протезування; безоплатні ліки та медичні препарати, регулярні обстеження, диспансеризація, зубопротезування є складовими медичного блоку. В третьому розділі кваліфікаційної роботи визначено, що одним із пріоритетних напрямів державної політики в сфері соціального забезпечення військовослужбовців є надання соціальної підтримки учасникам бойових дій. В даному аспекті важливим є впровадження комплексу заходів щодо їх адаптації до життя в суспільстві. Міжнародний досвід показує, що найбільш проблемними питаннями в сфері соціального супроводу є підтримка психічного здоров’я, підтримка пошуку роботи та короткострокова допомога в оплаті послуг.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectдержавна політикаuk_UA
dc.subjectсоціальне забезпеченняuk_UA
dc.subjectвійськовослужбовціuk_UA
dc.subjectstate policyuk_UA
dc.subjectsocial securityuk_UA
dc.subjectmilitary personneluk_UA
dc.titleДержавна політика в сфері соціального забезпечення військовослужбовцівuk_UA
dc.title.alternativeState policy in the sphere of social security of military personneluk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Биков_ОЛ.pdf
  Restricted Access
920,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.