Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11025
Назва: Benefits and challenges of digital technologies applied for teaching target languages in Ukrainian agrarian HEIs (2019-2022)
Інші назви: Переваги та виклики застосування цифрових технологій для навчання іноземних мов в українських аграрних ВНЗ (2019-2022)
Автори: Bilotserkovets, Marina Anatoliyivna
Білоцерковець, Марина Анатоліївна
Ключові слова: digital technologies
target languages
Zoom
цифрові технології
цільові мови
Zoom
Дата публікації: 2023
Видавництво: «Publishing House of University of Technology»
Бібліографічний опис: Bilotserkovets M. Benefits and challenges of digital technologies applied for teaching target languages in Ukrainian agrarian HEIs (2019-2022) [Electronic resource] / M. Bilotserkovets // Tendencies and Challenges for Teaching Foreign Languages in a Multicultural Academic Environment : monograph. – Katowice : «Publishing House of University of Technology», 2023. – Pp. 18-29. – Режим доступу : http://www.wydawnictwo.wst.pl. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): The paper deals with the reviewing of digital technologies implemented into the process of teaching target languages for students at Sumy National Agrarian University (SNAU) in the period of pandemic SARS-19 and the beginning of russian aggression against Ukraine. The aim of the paper is collecting, generalizing, summing up and evaluating the outcomes of the studies conducted in SNAU in the field of learning target languages by means of digital technologies. Pedagogical observation and expert evaluation techniques were applied by the authors to investigate cognitive and behavioural modes of modern students who belong to the generation of centennials. Series of questionnaires and interviews were implemented to research students’ opinions and views about educational platformsbased electronic courses vectored to leaning target languages; video conferencing platforms such as Zoom utilized for promoting students’ communication skills; mobile applications used for fostering students’ grammar skills, diagnostics and control of mastered knowledge; social networking that increased students’ motivation, fostered their intercultural communication skills and knowledge on innovations in the specific field of their future professional activities. In the course of the study, it was found out that digital technologies had both advantages and disadvantages for the formation of students’ target language proficiency. However, the efficacy of their implementation pivotally depended on students’ ability for self-organization and independent studying modes, as well as teaching and diagnostic approaches of lecturers that should have been adapted to the peculiarities of online learning.
Опис: Стаття присвячена огляду цифрових технологій, запроваджених у процес викладання цільових мов студентам Сумського національного аграрного університету (СНАУ) у період пандемії SARS-19 та початку російської агресії проти України. Метою роботи є збір, вивчення, узагальнення та оцінка результатів проведених у СНАУ досліджень у галузі вивчення цільових мов за допомогою цифрових технологій. Для дослідження когнітивних і поведінкових модусів сучасних студентів, які належать до покоління столітників, автори застосували методики педагогічного спостереження та експертного оцінювання. Було реалізовано серію анкет та інтерв’ю для вивчення думок і поглядів студентів щодо електронних курсів на основі освітніх платформ, орієнтованих на цільові мови навчання; платформи відеоконференцій, такі як Zoom, які використовуються для розвитку комунікативних навичок студентів; мобільні додатки, що використовуються для формування в учнів граматичних навичок, діагностики та контролю засвоєних знань; соціальні мережі, які підвищили мотивацію студентів, сприяли формуванню навичок міжкультурної комунікації та знань про інновації у конкретній сфері майбутньої професійної діяльності. У ході дослідження було з’ясовано, що цифрові технології мають як переваги, так і недоліки для формування володіння студентами цільовою мовою. Проте ефективність їх реалізації головним чином залежала від здатності студентів до самоорганізації та самостійного навчання, а також від навчально-діагностичних підходів викладачів, які мали бути адаптовані до особливостей онлайн-навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11025
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilotserkovets_monograf.pdf428,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.