Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11046
Назва: | Practical Education Project as an essential tool of self-improving for educators teaching German as a target language |
Інші назви: | Практичний навчальний проект як необхідний засіб самовдосконалення педагогів, що викладають німецьку мову як цільову |
Автори: | Bereznyak, Oksana Pavlivna Березняк, Оксана Павлівна |
Ключові слова: | professional competence of a modern specialist Practical Education Project (PEP) international requirements and standards професійна компетентність сучасного фахівця практичний освітній проект (PEP) міжнародні вимоги та стандарти |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | The University of Technology in Katowice Press |
Бібліографічний опис: | Bereznyak O. Practical Education Project as an essential tool of self-improving for educators teaching German as a target language [Electronic resource] / О. Bereznyak // Tendencies and Challenges for Teaching Foreign Languages in Multicultural Academic Environment : monograph. – Katowice : The University of Technology in Katowice Press, 2023. – Р. 221-231. – Режим доступу : http://www.wydawnictwo.wst.pl/oferta_wydawnicza_oraz_zakup_publikacji/wydawnictwa/tendencies_and_challenges_for_teaching_foreign_languages_in_multicultural_academic_environment/114. – Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | The purpose of professional training of any specialist should be to form a professionally competent, creative personality. The professional competence of a modern specialist (as a readiness to perform their official and professional duties at a high professional level in accordance with modern theoretical and practical achievements and experience, close to international requirements and standards) should be considered in the unity of its three components: motivational and value, subject and practical, and self-regulatory and volitional, which are also aspects of personality. Based on the generalization of literature sources on the research problem, we have determined the structure of PC of future specialists, which has the following components: competence in the field of professional activity; competence in other areas of professional activity; information and computer competence; communicative competence; foreign language communicative competence; competence in the field of self-determination and self-regulation); production and activity competence. |
Опис: | Метою професійної підготовки будь-якого фахівця має бути формування професійно компетентної, творчої особистості. Професійну компетентність сучасного фахівця (як готовність виконувати свої службові та професійні обов'язки на високому професійному рівні відповідно до сучасних теоретичних і практичних досягнень та досвіду, наближених до міжнародних вимог і стандартів) слід розглядати в єдності трьох її компонентів: мотиваційно-ціннісного, предметно-практичного та саморегулятивно-вольового, які також є аспектами особистості. На основі узагальнення літературних джерел з проблеми дослідження нами визначено структуру ПК майбутніх фахівців, яка має такі складові: компетентність у сфері професійної діяльності; компетентність в інших сферах професійної діяльності; інформаційно-комп'ютерна компетентність; комунікативна компетентність; іншомовна комунікативна компетентність; компетентність у сфері самовизначення та саморегуляції); виробничо-діяльнісна компетентність. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11046 |
Розташовується у зібраннях: | Монографії, розділи монографій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
розділ.pdf | 320,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.