Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11135
Назва: Маркетинг знань у вищій освіті : інший погляд на властивості освітніх послуг
Інші назви: Knowledge marketing in higher education : a different view on educational services properties
Автори: Артюхова, Надія Олександрівна
Артюхов, Артем Євгенович
Блюмська-Данько, Ксенія Валеріївна
Artyukhova, Nadiia
Artyukhov, Artem
Bliumska-Danko, Kseniia
Ключові слова: нейромаркетинг
сенситивний маркетинг
імерсивний маркетинг
neuromarketing
sensitive marketing
immersive marketing
Дата публікації: 2022
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Артюхова Н. О. Маркетинг знань у вищій освіті : інший погляд на властивості освітніх послуг [Електронний ресурс] / Н. О. Артюхова, А. Є. Артюхов, К. В. Блюмська-Данько // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2022. – Вип. 2 (92). – С. 67-74.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена створенню нового розуміння «відчутності» послуги у застосуванні до маркетингу освітніх продуктів, та ролі почуттів, відчуттів і імерсії у формуванні успішної стратегії формування уявлення про освітню програму. В рамках роботи для опису імерсивного маркетингу освітніх послуг використано бібліометричний аналіз та абстрактно-логічний метод. Під час бібліометричного аналізу відбувався пошук взаємозв’язку між поняттями «нейромаркетинг», «сенситивний маркетинг» та «імерсивний маркетинг». Отриманий набір супутніх ключових слів в результаті проведеного бібліометричного аналізу дозволяє стверджувати про наявність двох спільних векторів в різних видах маркетингу: поведінка споживача та набір засобів цифрового маркетингу. Представлено «широкий» підхід до формування стратегії імерсивного маркетингу, який виходить за рамки використання інструментів віртуальної та доповненої реальності. Використання нейромаркетингу (почуття), сенсорного маркетингу (відчуття) дає можливість «занурення», що і забезпечує імерсивний маркетинг. Запропонована концепція імерсивного маркетингу дозволяє переглянути підхід, який стверджує про «невідчутність» освітньої послуги. Відчути послугу можливо за рахунок багатоетапного, диверсифікованого впливу на потенційного споживача. Цей вплив має коригуватись у відповідь на відгуки про послугу та проведені поведінкові дослідження. В такому разі змінюються підходи до демонстрації послуги на промоційних заходах. «Відчутність» освітньої послуги стає реальною і забезпечення знайомства з нею до її купівлі не за допомогою описових інструментів, а з використанням «занурення» споживача у послугу – визначальний крок для закладів вищої освіти.
Опис: The article is devoted to creating a new understanding of the "tangibility" of the service as applied to the marketing of educational products and the role of feelings, sensations, and immersion in the formation of a successful strategy for forming an idea of an educational program. As part of the work, bibliometric analysis and the abstract-logical method were used to describe the immersive marketing of educational services. During the bibliometric analysis, the relationship between the concepts of "neuromarketing", "sensitive marketing" and "immersive marketing" was searched. The resulting set of related keywords from the bibliometric analysis allows us to assert the presence of two common vectors in different types of marketing: consumer behavior and a set of digital marketing tools. A "broad" approach to forming an immersive marketing strategy is presented, which goes beyond the use of virtual and augmented reality tools. The use of neuromarketing (feelings), and sensory marketing (feelings) enables "immersion", which is what immersive marketing provides. The proposed concept of immersive marketing allows you to revise the approach that claims the "intangibility" of an educational service. It is possible to experience the service due to a multi-stage, diversified influence on the potential consumer. This impact should be adjusted to service feedback and behavioral research conducted. In this case, the approaches to demonstrating dowries at promotional events are changing. The "tangibility" of an educational service becomes real and ensuring familiarity with it before its purchase is not with the help of descriptive tools but with the use of "immersion" of the consumer in the service – a decisive step for institutions of higher education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11135
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf909,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.