Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11283
Назва: Управління конкурентоспроможністю підприємства біологічної галузі
Інші назви: Management of the competitiveness of enterprises in the biological industry
Автори: Дяченко, Владислав Сергійович
Dyachenko, Vladyslav Serhiyovych
Ключові слова: конкуренція
конкурентоспроможність
підприємства
competition
competitiveness
enterprises
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Л. О. Дашутіна
Короткий огляд (реферат): Метою даного дослідження є аналіз конкурентоспроможності підприємств, оцінка їх конкурентоспроможності та підготовка рекомендацій щодо підвищення їх конкурентоспроможності. Проведено аналіз конкурентоспроможності підприємств, здійснено її оцінку та підготовлено рекомендації щодо підвищення на прикладі підприємства "Біофабрика". Робота виконана на базі підприємства ДП"Біофабрика". У вступі визначено актуальність та практичну цінність обраної теми, а також основні цілі та завдання кваліфікаційної роботи. Обґрунтовано актуальність та практичну цінність кваліфікаційної роботи, сформульовано основну мету і завдання дослідження, визначено предмет і об'єкт дослідження, наукову новизну, об'єкт і суб'єкт дослідження, наукові об'єкти дослідження, а також наукові методи дослідження. З'ясовано сутність поняття, визначено фактори впливу та пояснено методи оцінки рівня конкурентоспроможності. Описуються методи оцінки рівня конкурентоспроможності та пояснення методів оцінки конкурентоспроможності. Проведено оцінку конкурентоспроможності підприємств. Визначено використання взаємопов’язаних економічних, організаційних, науково-технічних, виробничих, організаційних, маркетингових та інших факторів, а також показник, що характеризує ефективність виробництва і передбачає отримання прибутку. Визначено важливість ризику та невизначеності як елементів конкурентоспроможності та запропоновано основні заходи щодо підвищення рівня конкурентоспроможності. Запропоновано основні заходи щодо підвищення рівня конкурентоспроможності для ефективного управління в умовах ризику та невизначеності. У висновках викладено основні результати дослідження та надано конкретні рекомендації щодо реалізації наступних завдань. Товар повинен мати не тільки споживчу цінність, але й бути економічним у подальшій експлуатації та використанні. Конкурентоспроможність товару визначається його споживчою вартістю, складається з ціни товару порівняно з товарами-конкурентами та витратами, пов'язаними з його експлуатацією.
Опис: The aim of this study is to analyze the competitiveness of enterprises, assess their competitiveness, and prepare recommendations for enhancing their competitiveness. An analysis of the competitiveness of enterprises has been conducted, its evaluation has been carried out, and recommendations for improvement have been prepared using the example of the "Biofabrica" enterprise. The work was carried out based on the "State Enterprise Biofabrica." In the introduction, the relevance and practical significance of the chosen topic are defined, along with the main goals and objectives of the qualification work. The relevance and practical significance of the qualification work are justified, the main purpose and tasks of the research are formulated, and the subject and object of the research are determined. Scientific novelty, the object and subject of the research, scientific objects of the research, and scientific research methods are also explained. The essence of the concept is clarified, factors of influence are identified, and methods for assessing the level of competitiveness are explained. Methods for assessing the level of competitiveness and explanations of competitiveness assessment methods are described. An evaluation of the competitiveness of enterprises is carried out. The use of interconnected economic, organizational, scientific-technical, production, organizational, marketing, and other factors is determined, as well as indicators characterizing production efficiency and predicting profit. The importance of risk and uncertainty as elements of competitiveness is determined, and basic measures to increase the level of competitiveness are proposed. Proposed measures to increase the level of competitiveness for effective management in conditions of risk and uncertainty. In the conclusions, the main research results are presented, and specific recommendations for the implementation of subsequent tasks are provided. A product should not only have consumer value but also be economical in further use and utilization. The competitiveness of a product is determined by its consumer value, consisting of the price of the product compared to competing products and the costs associated with its operation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11283
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дяченко.pdf
  Restricted Access
1,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.