Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11285
Назва: Управління конкурентоспроможністю продукції аграрного підприємства
Інші назви: Management of the competitiveness of agricultural enterprise products
Автори: Пастух, Олег Володимирович
Pastukh, Oleh Volodymyrovych
Ключові слова: управління
конкурентоспроможність
продукція
management
competitiveness
production
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. О. Красноруцький
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено теоретико-методологічні основи управління конкурентоспроможністю продукції на аграрному підприємстві. Досліджено систему управління конкурентоспроможністю продукції на аграрному підприємстві. Запропоновані шляхи вдосконалення управління конкурентоспроможністю продукції на підприємстві. Знання категорії конкурентоспроможності продукції та наукові методи для оцінки її рівня дозволять менеджерам аграрного підприємства організувати раціональний процес її управлінням, що забезпечить прибутковість підприємства, його конкурентоспроможність та фінансову стійкість. Проведений аналіз дає підстави констатувати про відносно стабільну ситуацію щодо подальшого існування підприємства. Рівень рентабельності на підприємстві за досліджуваний період схильний до коливань, найбільшим він був у 2021 році, найменшим – у 2022 через наслідки повномасштабної російської агресії. Здійснені комплексні розрахунки конкурентоспроможності ТОВ «Імідж Компанія» підтвердили його стійку позицію в аграрній галузі району. За критерієм ціни найбільш конкурентоспроможною культурою у 2022 році залишався соняшник, а за критерієм якості – кукурудза. Структура покупців і конкурентів 2022 року зазнала суттєвих змін в порівнянні з 2021 роком через порушення логістичних зв’язків та руйнувань виробничих потужностей внаслідок вчиненої рф широкомасштабної агресії. Комерційна служба вимушена була укладати контракти за менш привабливими цінами зі споживачами, що переважно перебувають на невеликій відстані від земельних угідь ТОВ «Імідж Компанія». За загальною оцінкою конкурентне положення продукції ТОВ «Імідж Компанія» є стабільним. Господарство стикалося з недостатньою кількістю сезонних робітників. Удосконалення системи управління конкурентоспроможності продукції підприємства вимагає систематичного аналізу, постійного моніторингу та нових можливостей для оптимізації процесів управління. Представлена модель комплексного управління конкурентоспроможністю продукції ТОВ «Імідж Компанія». Як спосіб підвищення конкурентоспроможності продукції запропоновано розглянути ініціативу із заснування ТОВ «Імідж Компанія» та іншими агропідприємствами коопераційної структури - аграрно-промислової асоціації, яка охоплюватиме виробництво, переробку та реалізацію рослинницької продукції. Підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства запропоновано здійснити й крім іншого ще і шляхом розширенням асортименту продукцією овочівництва.
Опис: The theoretical and methodological foundations of managing the competitiveness of products at an agricultural enterprise were investigated in the qualification work. The system of managing the competitiveness of products at an agricultural enterprise was studied. Proposed ways to improve the management of the competitiveness of products at the enterprise. Knowledge of the category of product competitiveness and scientific methods for assessing its level will allow managers of an agricultural enterprise to organize a rational process of its management, which will ensure the profitability of the enterprise, its competitiveness and financial stability. The conducted analysis gives reasons to state a relatively stable situation regarding the further existence of the enterprise. The level of profitability at the enterprise during the studied period is prone to fluctuations, it was the largest in 2021, the smallest in 2022 due to the consequences of full-scale Russian aggression. Comprehensive calculations of the competitiveness of "Image Company" LLC confirmed its stable position in the agricultural sector of the district. According to the price criterion, sunflower remained the most competitive crop in 2022, and corn according to the quality criterion. The structure of buyers and competitors in 2022 has undergone significant changes compared to 2021 due to the disruption of logistics connections and the destruction of production facilities as a result of the Russian Federation's large-scale aggression. The commercial service was forced to conclude contracts at less attractive prices with consumers who are mostly located at a short distance from the lands of "Image Company" LLC. According to the general assessment, the competitive position of the products of "Image Company" LLC is stable. The economy faced a shortage of seasonal workers. Improving the management system of the enterprise's product competitiveness requires systematic analysis, constant monitoring and new opportunities for optimizing management processes. The model of integrated management of competitiveness of products of "Image Company" LLC is presented. As a way to increase the competitiveness of products, it is proposed to consider the initiative of founding LLC "Image Company" and other agricultural enterprises of a cooperative structure - an agrarian-industrial association, which will cover the production, processing and sale of plant products. It is proposed to increase the competitiveness of the company's products, among other things, by expanding the range of vegetable growing products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11285
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Квал_ф_кац_йна робота Пастух О..pdf
  Restricted Access
1,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.