Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11327
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевченко, В. М. | - |
dc.contributor.author | Shevchenko, V. M. | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-09T10:23:45Z | - |
dc.date.available | 2024-01-09T10:23:45Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник А. М. Бричко | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11327 | - |
dc.description | The study defined the professional and personal development of personnel as a set of activities that includes personal, social and professional development of employees working in the relevant organization. This development takes place through their training, retraining and professional development, as well as through the planning and management of the careers of personnel in the organization. It was determined that the main tools for increasing the efficiency of the professional and personal development of personnel are management of official careers, a system of training and professional development of employees, management of their movement (movements) in the organization and structuring of work. It has been proven that it is important to implement continuous training. Thus, the manager is recommended to organize the use of active learning methods, such as trainings, programmed and computer-based learning, group discussions, the use of cases and business and role-playing games. When choosing a method, the individual characteristics of each student should be taken into account in order to achieve maximum training efficiency. It is also important to consider the employee's attitude to the learning process. In order to improve the system of stimulating the professional development of personnel potential, it is proposed: 1. To use the innovative method of modular professional training, which will reduce the time and cost of training employees. 2. Implement career planning based on rank hierarchy to improve this process. 3. Apply motivational monitoring to effectively identify various levers and incentives to influence the behavior of specific employees in order to achieve their personal goals and the goals of the organization, while contributing to the continuous development of personnel. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дослідженні було здійснено визначення професійно-особистісного розвитку персоналу як комплексу заходів, що включає в себе особистісний, соціальний та професійний розвиток працівників, що працюють у відповідній організації. Цей розвиток відбувається через їхнє навчання, перепідготовку та підвищення кваліфікації, а також за допомогою планування та управління кар’єрою персоналу в організації. Визначено, що основними інструментами для підвищення ефективності професійно-особистісного розвитку персоналу є управління службовими кар’єрами, система навчання і підвищення кваліфікації працівників, управління їх рухом (переміщеннями) в організації та структуризація праці. Доведено, що важливо впроваджувати постійне навчання. Таким чином, керівнику рекомендується організовувати застосування активних методів навчання, таких як тренінги, програмоване та комп’ютерне навчання, групові дискусії, використання кейсів та ділових і рольових ігор. При виборі методу слід враховувати індивідуальні особливості кожного навчаючогося працівника, щоб досягти максимальної ефективності навчання. Також важливо враховувати ставлення працівника до процесу навчання. Для поліпшення системи стимулювання професійного розвитку кадрового потенціалу пропонується: 1. Використовувати новаторську методику модульного професійного навчання, що дозволить скоротити терміни і вартість навчання працівників. 2. Здійснювати кар’єрне планування на основі ієрархії рангів для вдосконалення цього процесу. 3. Застосовувати мотиваційний моніторинг для ефективного визначення різних важелів і стимулів впливу на поведінку конкретних працівників з метою досягнення їхніх особистих цілей та цілей організації, сприяючи при цьому безперервному розвитку персоналу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | СНАУ | uk_UA |
dc.subject | управління | uk_UA |
dc.subject | адміністративне управління | uk_UA |
dc.subject | професійно-особистісний розвиток | uk_UA |
dc.subject | management | uk_UA |
dc.subject | administrative management | uk_UA |
dc.subject | professional and personal development | uk_UA |
dc.title | Адміністративне управління професійно-особистісним розвитком персоналу організації | uk_UA |
dc.title.alternative | Administrative management of professional and personal development of the organization's personnel | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Економіки та менеджменту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДР Шевченко.pdf Restricted Access | 1,65 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.