Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1134
Title: Оцінка впливу соціально-етичного маркетингу на потенціал підприємства
Other Titles: Оценка влияния социально-этического маркетинга на потенциал предприятия
Authors: Жмайлов, В. М.
Жмайлов, В. Н.
Zhmaylov, V. М.
Keywords: конкурентоспроможність
управління підприємством
виробничо-господарська діяльність
конкурентоспособность
управления предприятием
производственно-хозяйственная деятельность
Issue Date: 2012
Publisher: Сумський національний аграрний ун-т
Citation: Жмайлов В. М. Оцінка впливу соціально-етичного маркетингу на потенціал підприємства [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2012. – Вип. 11(54). – С. 96-104.
Abstract: У статті досліджено проблеми оцінки впливу соціально-етичного маркетингу на потенціал сільськогосподарського підприємства. В статье исследованы проблемы оценки влияния социально-этичного маркетинга на потенциал сельскохозяйственного предприятия.
Description: In this paper the problem of estimating the impact of socio-ethical marketing to potential satkogospodarskogo enterprise.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1134
Appears in Collections:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf710,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.