Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11432
Назва: Управління та адміністрування планування діяльності підприємства в закладах охорони здоров’я
Інші назви: Management and administration of enterprise activity planning in health care institutions
Автори: Лімарєв, Сергій Володимирович
Limarev, Sergiy Volodymyrovych
Ключові слова: управління
адміністрування
заклад охорони здоров’я
management
administration
healthcare institution
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник І. М. Онопрієнко
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади управління та адміністрування планування в закладах охорони здоров’я, розглянуто сутність, поняття, особливості адміністрування планування. Адміністрування розглядається як діяльність підприємства, що пов’язана з діяльністю задавати координати стратегічним напрямам діяльності підприємства. Проведено загальний аналіз діяльності КНП СОР Сумська обласна клінічна лікарня, основних економічних показників, зроблена оцінка управлінської та маркетингової діяльності підприємства. Досліджено організаційну та управлінську структуру. SWOT – аналіз показав, що на підприємстві переважають сильні сторони. Воно має досить стійку позицію на ринку надання послуг з охорони здоров’я, що формує позитив¬ний імідж у споживачів за допомогою сильних сторін підприємства, а отже має шанси для подальшого розвитку та розширення надання послуг. Проведена оцінка ефективності адміністрування планування підприємства. Обґрунтовано шляхи визначення стратегічних напрямів управління та адміністрування планування підприємства розроблена ефективна управлінська та маркетингова стратегія. Зазначено, що управління та адміністрування в закладах охорони здоров’я вийшло на новий більш ефективний рівень, де збереження, охорона та зміцнення здоров’я громадян є одним із ключових пріоритетів держави, який покликана реалізувати система охорони здоров’я. Запропоновано посилення пацієнторієнтованої моделі надання медичної допомоги, тобто орієнтованість на потреби пацієнтів, уважне ставлення до запитів споживачів медичних послуг, написання єдиної моделі комунікації, роботи із скаргами та вирішення конфліктів, ідентифікація «червоних прапорців» у роботі з клієнтами. Зазначено, що одним із першочергових напрямів вдосконалення управління та адміністрування є ефективна кадрова політика (питання підготовки, підвищення мотиваційної складової, розподілу медичних кадрів). Ефективність покращення управління та адміністрування планування в лікарні передбачає планування стратегічних напрямів маркетингової діяльності. В рамках удосконалення маркетингової діяльності запропоновано всебічно розкрити інформацію щодо медичного закладу та його послуг в Інтернет засобах. Така маркетингова стратегія має на меті мінімізувати ризики, зберегти втрати ресурсів і створити умови для розвитку ефективного бізнесу.
Опис: In the qualification work, the theoretical principles of planning management and administration in health care institutions were investigated, the essence, concepts, and features of planning administration were considered. Administration is considered as an activity of the enterprise, which is related to the activity of setting coordinates for the strategic directions of the enterprise. A general analysis of the activities of the Sumy Regional Clinical Hospital, the main economic indicators, and an assessment of the management and marketing activities of the enterprise was carried out. The organizational and management structure was studied. SWOT analysis showed that the company's strengths prevail. It has a fairly stable position in the market for the provision of health care services, which forms a positive image among consumers with the help of the company's strengths, and therefore has chances for further development and expansion of the provision of services. An assessment of the efficiency of the enterprise planning administration was carried out. The ways of determining the strategic directions of management and administration of enterprise planning are substantiated, and an effective management and marketing strategy is developed. It is noted that management and administration in health care institutions has reached a new, more effective level, where the preservation, protection and strengthening of the health of citizens is one of the key priorities of the state, which the health care system is designed to implement. It is proposed to strengthen the patient-oriented model of providing medical care, that is, focusing on the needs of patients, paying attention to the requests of consumers of medical services, writing a unified model of communication, dealing with complaints and resolving conflicts, identifying "red flags" in working with clients. It is noted that one of the priority directions for improving management and administration is an effective personnel policy (issues of training, increasing the motivational component, distribution of medical personnel). The effectiveness of improving the management and administration of planning in the hospital involves the planning of strategic areas of marketing activities. As part of the improvement of marketing activities, it is proposed to comprehensively disclose information about the medical institution and its services on the Internet. Such a marketing strategy aims to minimize risks, save resource losses and create conditions for the development of an effective business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11432
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лімарєв_диплом.pdf
  Restricted Access
1,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.