Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11440
Назва: Управління та адміністрування розробкою стратегії розвитку медичного закладу
Інші назви: Management and administration by developing a strategy for the development of a medical institution
Автори: Тимошенко, Маргарита Іванівна
Tymoshenko, M. I.
Ключові слова: управління
стратегія
лікувальний заклад
management
strategy
medical institution
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Л. І. Калачевська
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі доведено, що важливою умовою стабільної роботи медичного закладу є формування стратегії його розвитку його управління ним та адміністрування. Нами визначено, що стратегічне управління – це реалізація концепції, в якій поєднуються цільовий та інтегральний підходи до діяльності установи, що дає можливість встановлювати цілі розвитку, порівнювати їх з наявними можливостями (потенціалом) та приводити їх у відповідність шляхом розробки та реалізації системи стратегій. До функцій стратегічного управління системою охорони здоров’я можна віднести здатність «формулювати стратегічні напрями політики, забезпечувати наявність адекватних законів, нормативів і інструментів контролю за їх дотриманням, а також надавати необхідну аналітичну інформацію про діяльність систем охорони здоров’я для забезпечення підзвітності і прозорості. Нами була досліджена лікувальна установа Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня №5» Сумської міської ради. На основі проведеного аналізу можна зробити наступні висновки. По-перше, установа має значну базу та резерви для свого розвитку та подолання конкурентів. Також, на основі даних цього аналізу, можна зробити висновок про те, що структура маркетингу компанії та налагодження співпраці із постачальниками є пріоритетним напрямком розвитку організації. Ми вважаємо, що механізм формування стратегії розвитку закладів охорони здоров’я представляє собою логічну послідовність дій на компоненти зовнішнього і внутрішнього середовища за допомогою використання елементів управління на основі визначення пріоритетних напрямів розвитку закладів, у якому робиться акцент на підвищення соціальної значущості. Нами були визначені стратегічні цілі розвитку лікарні. Сформовано операційні програми розвитку за такими складовими, як: програма організаційно-управлінських змін; енергозберігаюча програма; програма розвитку господарської діяльності; програма розвитку лікувальної діяльності; програма закупівель; програма кадрового менеджменту та управління; програма фінансово-економічної діяльності; програма боротьби з корупцією; програма соціального партнерства. Запропоновано введення системи оцінки якості медичних послуг як показника конкурентоспроможності медичного закладу. В роботі була розрахована оцінка якості послуг яка значною мірою залежить від вражень, які залишаються після контакту з установою, що надає послуги, тобто від самих «моментів істини».
Опис: The qualification work proved that an important condition for the stable operation of a medical institution is the formation of a strategy for its development, its management and administration. We determined that strategic management is the implementation of a concept that combines targeted and integrated approaches to the institution's activities, which makes it possible to set development goals, compare them with available opportunities (potential) and bring them into line by developing and implementing a system of strategies. The functions of strategic management of the health care system include the ability to “formulate strategic policy directions, ensure the availability of adequate laws, regulations and tools for monitoring their compliance, as well as provide the necessary analytical information on the activities of health care systems to ensure accountability and transparency. We investigated the medical institution Communal non-profit enterprise "Clinical Hospital No. 5" of the Sumy City Council. Based on the analysis, the following conclusions can be drawn. First, the institution has a significant base and reserves for its development and overcoming competitors. Also, based on the data of this analysis, it can be concluded that the company's marketing structure and establishment of cooperation with suppliers is a priority direction of the organization's development. We believe that the mechanism of forming a strategy for the development of health care institutions represents a logical sequence of actions on the components of the external and internal environment with the help of the use of control elements based on the determination of the priority directions of the development of institutions, in which the emphasis is placed on increasing social significance. We defined the strategic goals of the hospital's development. Operational development programs have been formed according to such components as: a program of organizational and management changes; energy saving program; economic activity development program; a program for the development of medical activities; procurement program; personnel management and management program; program of financial and economic activity; anti-corruption program; social partnership program. It is proposed to introduce a system for assessing the quality of medical services as an indicator of the competitiveness of a medical institution. In the work, the assessment of the quality of services was calculated, which largely depends on the impressions that remain after contact with the institution that provides services, that is, on the very "moments of truth".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11440
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тимошенко_АДМ.pdf
  Restricted Access
1,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.