Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11450
Назва: Маркетинг у формуванні конкурентних переваг підприємства
Інші назви: Marketing in the formation of competitive advantages of the enterprise
Автори: Рошка, Федір Георгійович
Roshka, F. G.
Ключові слова: конкурентні переваги
конкурентоспроможність
конкурентні стратегії
competitive advantages
competitiveness
competitive strategies
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. В. Нечипоренко
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглянуто особливості формування конкурентних переваг підприємства, поглиблено теоретичні та методичні основи їх розвитку. Досліджено фактори конкурентних переваг. Розглянуто методичні підходи до оцінки їх рівня. Дослідженнями визначено, що конкурентні переваги та рівень економічної ефективності галузі тваринництва можна визначити за допомогою системи взаємопов'язаних показників. Конкурентні переваги в тваринницькій галузі досягаються завдяки високій продуктивності тварин, високій якості продукції (за вмістом жиру й білка в молоці, смаковими якостями м’яса, а також за відсутністю антибіотиків та інших шкідливих речовин у продукції), використанню новітніх технологій та інновацій (запровадження процесів автоматизації, генетичних технологій, використання робототехніки та ін..), високому рівню генетичної селекції та підбору тварин, оптимальному господарюванню та ефективному використанню ресурсів, доступності до ринків збуту. Проведений SWOT - аналіз свідчить, що у ТОВ «Молоко Вітчизни» є можливості для подальшого розвитку. За нашим переконанням, концептуальні положення щодо підвищення конкурентних переваг в ТОВ "Молоко Вітчизни" включають наступне: покращення якісних показників молока (наближення до стандарту); розширення товарного асортименту, виходячи з існуючих можливостей. Тож, доцільно робити акцент на розширенні видів діяльності та організаційно-економічних механізмах їх реалізації. Тобто паралельно з виробництвом основних видів продукції тваринництва, має місце супутня диверсифікація. нами запропоновано виробництво органічного добрива, що здійснюється шляхом аеробного компостування. Виробництво аеробного компосту може бути важливим засобом посилення конкурентної переваги для ТОВ «Молоко Вітчизни». Серед таких переваг слід зазначити ефективне використання ресурсів, що дає можливість ефективно використовувати органічні добрива. Це дозволить підприємству зекономити витрати на вивіз та утилізацію відходів і зменшити негативний вплив на довкілля. Новий товар має потенціал охопити ширшу аудиторію споживачів і конкурувати з іншими виробниками сільськогосподарської продукції. Аналіз сучасних тенденцій у галузі тваринництва підтвердив необхідність розробки компосту як побічної продукції зазначеної галузі. Це не лише розширить асортимент продукції підприємства, але підніме його на новий рівень.
Опис: In the qualification work, the peculiarities of the formation of competitive advantages of the enterprise were considered, the theoretical and methodical foundations of their development were deepened. Factors of competitive advantages are studied. Methodical approaches to assessing their level are considered. Research has determined that competitive advantages and the level of economic efficiency of the livestock industry can be determined using a system of interrelated indicators. Competitive advantages in the livestock industry are achieved due to high productivity of animals, high quality of products (in terms of fat and protein content in milk, taste qualities of meat, as well as the absence of antibiotics and other harmful substances in products), the use of the latest technologies and innovations (introduction of processes automation, genetic technologies, use of robotics, etc.), a high level of genetic selection and selection of animals, optimal management and effective use of resources, accessibility to sales markets. The conducted SWOT analysis shows that "Moloko Vitchyzny" LLC has opportunities for further development. In our opinion, the conceptual provisions for increasing the competitive advantages of «Moloko Vitchyzny» LLC include the following: improvement of quality indicators of milk (approaching the standard); expansion of the product range, based on existing opportunities. Therefore, it is advisable to emphasize the expansion of activities and organizational and economic mechanisms for their implementation. That is, in parallel with the production of the main types of animal husbandry products, a concomitant diversification takes place. we proposed the production of organic fertilizer, which is carried out by aerobic composting. The production of aerobic compost can be an important means of strengthening the competitive advantage for «Moloko Vitchyzny» LLC. Among such advantages, it should be noted the efficient use of resources, which makes it possible to effectively use organic fertilizers. This will allow the enterprise to save costs for the removal and disposal of waste and reduce the negative impact on the environment. The new product has the potential to reach a wider audience of consumers and compete with other producers of agricultural products. The analysis of modern trends in the field of animal husbandry confirmed the need to develop compost as a by-product of the specified industry. This will not only expand the product range of the enterprise, but will raise it to a new level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11450
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рошка Ф.Г._Кваліфікаційна_робота_2023.pdf
  Restricted Access
910,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.