Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11457
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШахов, Владислав Євгенович-
dc.contributor.authorShakhov, Vladyslav Evgenovich-
dc.date.accessioned2024-01-24T11:58:10Z-
dc.date.available2024-01-24T11:58:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник М. О. Лишенкоuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11457-
dc.descriptionThe work is devoted to the study of theoretical, methodological and practical issues of marketing management of the commodity policy of an agricultural enterprise. The article analyzes the range of products (goods) of the enterprise in the field of crop production by their assortment groups; the nomenclature of quality indicators of products/goods (cereals and legumes) is studied. Аnalyzes sales channels, efficiency of distribution of products through existing sales channels. It is proved that the optimal assortment is unique for each enterprise and depends on demand, sales volume, availability of capital and many other resources. It is noted that it is the price that affects the volume of sales of products/goods (services), the size of which is one of the main factors in obtaining a positive financial result from operating activities.uk_UA
dc.description.abstractРобота присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних питань маркетингового управління товарною політикою підприємства аграрної сфери. Проведено аналіз асортименту продукції (товарів) підприємства галузі рослинництва за їх асортиментними групами; вивчено номенклатуру показників якості продукції/товарів (зернових та зернобобових); проаналізовано канали збуту, ефективність розподілу продукції по існуючим каналам її реалізації. Доведено, що оптимальний асортимент є унікальним для кожного підприємства і залежить від попиту, обсягу продажів, наявності капіталу та багатьох інших ресурсів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectсільськогосподарське підприємствоuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectcommodity policyuk_UA
dc.subjectagricultural enterpriseuk_UA
dc.titleМаркетингове управління товарною політикою аграрного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeMarketing management of the comhany’s product policy an agricultural enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шахов В.Є._Кваліфікаційна_робота_2023.pdf
  Restricted Access
1,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.