Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11466
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКористов, Андрій Станіславович-
dc.contributor.authorKorystov, Andriy Stanislavovych-
dc.date.accessioned2024-01-25T09:34:24Z-
dc.date.available2024-01-25T09:34:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. В. Макароваuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11466-
dc.descriptionThe qualification work is dedicated to finding ways to improve the marketing management of the product distribution policy at the enterprise. In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of the management system of product distribution policy at the enterprise, the main principles of building distribution channels, and the peculiarities of diagnostics of the marketing policy of the enterprise's distribution are detailed. In addition, methodological approaches to evaluating the effectiveness of the management system of product distribution policy at the enterprise were investigated. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the enterprise under study, and analyzes its marketing activities. In addition, management of the product distribution policy at the enterprise was carried out. An assessment of the level of utilization of the enterprise's aggregate potential of marketing resources was carried out, an assessment of the efficiency of the enterprise's distribution policy was carried out. In the third chapter, the ways of improving the management system of the product distribution policy at the enterprise are substantiated, the planning system of the effective marketing policy of product distribution is improved, the distribution policy management strategy is developed and the ways of optimization of the marketing policy of distribution are determined.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена пошуку шляхів вдосконалення маркетингового управління політикою розподілу продукції на підприємстві. В першому розділі досліджено теоретико-методичні основи системи управління політикою розподілу продукції на підприємстві, основні принципи побудов каналів розподілу, деталізовано особливості діагностики маркетингового маркетингової політики розподілу підприємства. Крім того, досліджено методологічні підходи до оцінювання ефективності системи управління політикою розподілу продукції на підприємстві. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного підприємства, проаналізовано його маркетингову діяльність. Крім того, здійснено управління політикою розподілу продукції на підприємстві. Здійснено оцінювання рівня використання сукупного потенціалу маркетингових ресурсів підприємства, здійснено оцінювання ефективності розподільчої політики підприємства. В третьому розділі обґрунтовано шляхи вдосконалення системи управління політикою розподілу продукції на підприємстві, вдосконалено систему планування ефективної маркетингової політики розподілу продукції, розроблено стратегію управління політикою розподілу та визначені шляхи оптимізації маркетингової політики розподілу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectполітика розподілуuk_UA
dc.subjectагробізнесuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectdistribution policyuk_UA
dc.subjectagribusinessuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою політикою розподілу аграрного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeMarketing management of the quality of customer service of a banking institutionuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Користов А.С._Кваліфікаційна_робота_2023.pdf
  Restricted Access
1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.