Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11467
Назва: Маркетингові ризики діяльності сільськогосподарського підприємства
Інші назви: Marketing risks of agricultural enterprise
Автори: Нудженко, Олександр Олександрович
Nudzhenko, Oleksandr Oleksandrovych
Ключові слова: ризики
маркетингові ризики
карта ризиків
risks
marketing risks
risk map
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. В. Устік
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена пошуку стратегічних напрямків зниження маркетингових ризиків сільськогосподарських підприємства. В першому розділі досліджено теоретико-методичні основи маркетингових ризиків підприємств, зокрема розглянуто класифікацію та особливості маркетингових ризиків підприємств аграрного бізнесу, визначені методичні підходи, що застосовуються для оцінки маркетингових ризиків підприємства. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного підприємства, проаналізовано його маркетингову діяльність. Крім того, здійснено SWOT-аналіз та PEST-аналіз діяльності. На основі проведеного опитування клієнтів підприємства здійснено оцінювання маркетингових ризиків підприємства. Зокрема визначено перелік маркетингових ризиків, деталізовано процес виникнення маркетингових ризиків підприємства, зроблено їх ранжування за ймовірністю їх виникнення. Доведено, щоб побудувати цілісну модель виникнення ризиків, групу факторів ризику, які є основними елементами системи, слід доповнити ще одним регулюючим елементом – державою. Крім того, проведено QUEST-аналіз факторів макросередовища підприємства, який дозволив виокремити 5 груп основних маркетингових ризиків підприємства. В третьому розділі обґрунтовано напрямки зниження маркетингових ризиків підприємств, зокрема обґрунтовано особливості управління маркетинговими ризиками на сільськогосподарському підприємстві як засіб покращення маркетингової політики, розроблено модель ризикоорієнтованої маркетингової стратегії. Акцентовано увагу на необхідності розробки карти ризиків як елементу програми управління ризиками на підприємстві.
Опис: The qualification work deals with the search for strategic directions for reducing marketing risks of agricultural enterprises. In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of marketing risks of enterprises are studied; in particular, the classification and features of marketing risks of agrarian business enterprises are considered, the methodological approaches used for the assessment of marketing risks of the enterprise are determined. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the enterprise under study, and analyzes its marketing activities. In addition, a SWOT analysis and a PEST analysis of activities were carried out. Based on the conducted survey of the enterprise's customers, an assessment of the enterprise's marketing risks was carried out. In particular, the list of marketing risks is determined, the process of the emergence of the company's marketing risks is detailed, and they are ranked according to the probability of their occurrence. It has been proven that in order to build a holistic model of the occurrence of risks, the group of risk factors, which are the main elements of the system, should be supplemented with another regulatory element - the state. In addition, a QUEST analysis of the factors of the enterprise's macro environment was conducted, which made it possible to single out 5 groups of the enterprise's main marketing risks. In the third chapter, directions for reducing marketing risks of enterprises are substantiated, in particular, the peculiarities of marketing risk management at an agricultural enterprise as a means of improving marketing policy are substantiated, and a risk-oriented marketing strategy module is developed. Attention is focused on the need to develop a risk map as an element of the enterprise's risk management program.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11467
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нудженко О.О._Кваліфікаційна_робота_2023.pdf
  Restricted Access
1,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.