Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11474
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Поліна Сергіївна-
dc.contributor.authorKravchenko, Polina Serhiivna-
dc.date.accessioned2024-01-25T12:20:58Z-
dc.date.available2024-01-25T12:20:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник М. О. Лишенкоuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11474-
dc.descriptionThe qualification work examines the theoretical and methodological aspects of marketing organization at the enterprise. The work analyzed the organizational and economic activity of the researched enterprise, and accordingly, the marketing activity, and evaluated the management of marketing activities at the enterprise. Directions and ways to improve and improve the organization and management of marketing at the researched enterprise are proposed and substantiated. The purpose of writing the qualification paper is to study the peculiarities of the organization of marketing at the enterprise, as well as to determine the directions for improving the organization of marketing on the example of the enterprise under study. In the conditions of a market economy, an enterprise can work effectively, continue to develop and have hope that it will survive in the future, only if it knows how to not only produce, but also sell its products, orient itself in the market environment and promptly respond to its changes. The effectiveness of marketing, its gradual improvement largely depends on the quality of goods produced, on the applied price policy, methods of promoting goods, anticipatory development of production, development of organization and management of distribution of goods at the enterprise.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота розглядає теоретико-методичні аспекти організації маркетингу на підприємстві. В роботі проаналізована організаційно-економічна діяльність досліджуваного підприємства, а відповідно і маркетингова діяльність, здійснено оцінку управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Запропоновано та обґрунтовано напрямки і шляхи щодо удосконалення та покращення організації та управління маркетингом на досліджуваному підприємстві. В умовах ринкової економіки підприємство може працювати ефективно, продовжувати розвиватися і мати надію на те, що виживе в перспективі, лише в тому випадку, коли вміє не тільки виробляти, а й реалізовувати свою продукцію, орієнтуватися в ринковому середовищі і оперативно реагувати на його зміни. Ефективність маркетингу, його поступове вдосконалення багато в чому залежить від якості товарів, що випускаються, від застосовуваної цінової політики, методів просування товарів, випереджаючого розвитку виробництва, розвитку організації та управління розподілом товарів на підприємстві.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectorganizationuk_UA
dc.titleВдосконалення організації маркетингу на аграрному підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeImproving the organization of marketing at the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравченко П.С._Кваліфікаційна_робота_2023.pdf
  Restricted Access
2,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.