Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11476
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбенко, Роман Олександрович-
dc.contributor.authorHorbenko, Roman Olekcandrovych-
dc.date.accessioned2024-01-25T12:41:07Z-
dc.date.available2024-01-25T12:41:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. А. Муштайuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11476-
dc.descriptionIn the qualification work, the theoretical and methodological aspects of the use of modern tools in the formation of the company's marketing strategy were investigated, the state of marketing activity was investigated and a comprehensive diagnosis of the tools for the formation of the company's marketing strategy was carried out, the need for the introduction of analytical tools into the business process model of the company was substantiated, suggestions were provided for improving the use of marketing tools in the development of the enterprise's marketing strategy and the evaluation of the effectiveness of the formed marketing strategy using modern tools. According to the comprehensive diagnosis of tools for the formation of marketing strategy, it was found that the positions of the tools used by the economy have been expanded for the possibility of greater adaptation to the environment and the use of the existing toolkit is not in full, which makes it impossible to make a justified choice of marketing strategy. It was found that the economy tries to make maximum use of the existing knowledge and practical experience in using basic marketing tools and directs it to the practical implementation of the strategy of intensive growth. The need to introduce analytical tools into the business process model of the enterprise is substantiated. The use of the proposed analytical tools in the operational, management and auxiliary processes of the farm business model is argued. It is recommended to systematically conduct marketing research, in particular, the implementation of benchmarking research and develop an algorithm for its implementation as a modern tool for obtaining strategically important information necessary for the formation of a marketing strategy. The advantages of implementing digital tools in the further implementation of the chosen strategy are emphasized. Proposals for improving the use of existing marketing tools have been provided, which made it possible to reasonably choose the most appropriate marketing strategy and detail its implementation by elements of the marketing complex with an emphasis on the use of digital tools in their formation and practical implementation. An algorithm for the creation and promotion of a website as an effective modern tool for the formation and implementation of a marketing strategy is proposed, and the achievable goals of the farm for the use of the website in the implementation of marketing activities of the farm are identified. Based on the evaluation of the effectiveness of the formed marketing strategy with the use of improved existing and proposed modern tools, the levels of the main performance indicators of the farm are predicted for the practical implementation of the selected marketing strategy for the further development of the farm.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі досліджено теоретико – методичні аспекти використання сучасних інструментів при формуванні маркетингової стратегії підприємства, досліджено стан маркетингової діяльності та здійснено комплексну діагностику інструментів формування маркетингової стратегії підприємства, обґрунтовано необхідність запровадження аналітичних інструментів в процесну модель бізнесу підприємства, надано пропозиції з удосконалення використання інструментів маркетингу при розробці маркетингової стратегії підприємства та здійснено оцінку ефективності сформованої маркетингової стратегії за використання сучасних інструментів. За проведеною комплексною діагностикою інструментів формування маркетингової стратегії, виявлено розширення позицій застосовуваних господарством інструментів для можливості більшої адаптації до середовища та використання наявного інструментарію не в повному обсязі, що унеможливлює обґрунтований вибір маркетингової стратегії. З’ясовано, що господарство намагається максимально використовувати наявні знання та практичний досвід з використання базового маркетингового інструментарію та спрямовує його на практичне втілення стратегії інтенсивного росту. Аргументовано використання запропонованих аналітичних інструментів в операційних, керуючих та допоміжних процесах моделі бізнесу господарства. Рекомендовано систематичне проведення маркетингових досліджень, зокрема впровадження бенчмаркінгового дослідження та розроблено алгоритм його здійснення, як сучасного інструменту для отримання стратегічно важливої інформації необхідної для формування маркетингової стратегії. Надано пропозиції з удосконалення використання наявних інструментів маркетингу, що дозволило обґрунтовано обрати найбільш доречну маркетингову стратегію та деталізувати її реалізацію за елементами комплексу маркетингу з акцентом на застосування цифрових інструментів в їх формуванні та практичному втіленні. Запропоновано алгоритм створення та просування веб-сайту як ефективного сучасного інструменту з формування та реалізації маркетингової стратегії та ідентифіковано досяжні цілі фермерського господарства за використання веб-сайту в здійсненні маркетингової діяльності господарства. За здійсненою оцінкою ефективності сформованої маркетингової стратегії з використанням удосконалених наявних та запропонованих сучасних інструментів, спрогнозовано рівні основних показників результативності діяльності господарства за практичного втілення обраної маркетингової стратегії подальшого розвитку господарства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectінструменти комплексу маркетингуuk_UA
dc.subjectаналітичні інструментиuk_UA
dc.subjectцифрові інструментиuk_UA
dc.subjecttools of the marketing complexuk_UA
dc.subjectanalytical toolsuk_UA
dc.subjectdigital toolsuk_UA
dc.titleУдосконалення сучасних інструментів при формуванні маркетингової стратегії підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of modern tools in the formation of the enterprise's marketing strategyuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горбенко Р. О._Кваліфікаційна робота 2023.pdf
  Restricted Access
2,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.