Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11477
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Максим Євгенович-
dc.contributor.authorKovalenko, Maksym Evgenovich-
dc.date.accessioned2024-01-25T12:56:54Z-
dc.date.available2024-01-25T12:56:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. В. Устікuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11477-
dc.descriptionIn the qualification work, the definition and essence of the marketing management of product sales at the enterprise, the theoretical foundations of the management of the enterprise's product sales are considered. The use of methodical approaches in the organization of evaluation of marketing management of product sales at the enterprise is considered. Internal and external factors affecting the marketing management of product sales are determined. The general characteristics and analysis of economic indicators of the enterprise's financial and economic activity are presented. The research of marketing potential was carried out according to its main structural elements: organizational, personnel, financial potential, as well as enterprise marketing software and the use of marketing tools. The company's marketing activity was analyzed from the point of view of marketing factors, and the marketing management of product sales was evaluated. In order to improve the company's promotion work, it is planned to use BTL technology to form promotion plans in the relevant departments and reorganize the sales department, which will allow to streamline the company's promotion system and increase the efficiency of product promotion and the efficiency of the company's sales activities. The proposed direction will help improve the company's sales activities and strengthen its position in the motor oil market and increase product and sales potential. As part of the calculation of the expected results and indicators of economic benefit from the implemented measures, the dynamics of the company's ability to increase the growth of corporate profit and profitability with the help of this measure were determined. In the qualification work, the potential of the external marketing environment of the farm was analyzed, a SWOT analysis and a PEST analysis of the enterprise's activities were performed. An algorithm for the introduction and implementation of the marketing management system of the enterprise's sales activity was developed and measures to improve the enterprise's marketing management were substantiated.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуто визначення поняття та сутність маркетингового управління збутом продукції на підприємстві, теоретичні основи управління збутом продукції підприємства. Розглянуто використання методичних підходів в організації оцінки маркетингового управління збутом продукції на підприємстві. Визначено внутрішні та зовнішні фактори, що впливають на маркетингове управління збутом продукції. Представлено загальну характеристику та аналіз економічних показників фінансово-господарської діяльності підприємства. Проведено дослідження маркетингового потенціалу за його основними структурними елементами: організаційного, кадрового, фінансового потенціалу, а також програмного забезпечення маркетингу підприємства та застосування маркетингового інструментарію. Проаналізовано маркетингову діяльність товариства з позиції ії маркетингових чинників та проведено оцінку маркетингового управління збутом продукції. З метою покращення роботи з просування компанії планується використовувати технологію BTL для формування планів просування у відповідних підрозділах та реорганізувати відділ продажів, що дозволить упорядкувати систему просування компанії та підвищити ефективність просування товарів та ефективність збутової діяльності підприємства. Запропонований напрямок сприятиме покращенню збутової діяльності компанії та зміцненню її позицій на ринку моторних масел та збільшенню продуктового та збутового потенціалу. У рамках розрахунку очікуваних результатів та показників економічної вигоди від реалізованих заходів визначено динаміку здатності підприємства збільшити приріст корпоративного прибутку та рентабельності за допомогою цього заходу. У кваліфікаційній роботі було проаналізовано потенціал зовнішнього маркетингового середовища господарства, виконано SWOT-аналіз та PEST-аналіз діяльності підприємства. Розроблено алгоритм впровадження та реалізації системи маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства та обґрунтовано заходи удосконалення маркетингового управління збутом підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectmarketing potentialuk_UA
dc.subjecttrading companyuk_UA
dc.titleМаркетингове управління збутом продукції на підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeMarketing management of product sales at the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваленко М.Є._Кваліфікаційна_робота_2023.pdf
  Restricted Access
2,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.