Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11479
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКриворот, Володимир Миколайович-
dc.contributor.authorKryvorot, Volodymyr Mykolayovych-
dc.date.accessioned2024-01-25T13:23:31Z-
dc.date.available2024-01-25T13:23:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник М. О. Лишенкоuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11479-
dc.descriptionThe qualification work examines the theoretical and methodological foundations of managing the competitive development of an agrarian enterprise. The relevance of issues of organization and improvement of marketing in modern business is determined to be important and indisputable. There are several key factors that underline this relevance: Globalization: Due to the growth of global interconnections, businesses have access to more customers and markets, but also come with increased competition. The paper analyzes the organizational and economic activity of the enterprise. The question of managing the marketing activities of the enterprise was studied, where the components of the marketing complex were considered. The product, price and communication policy of the enterprise was analyzed. The level of economic efficiency was assessed and the indicators of the enterprise's competitiveness were calculated. The implementation of strategic management tools for the competitive development of an agricultural enterprise is proposed and substantiated. The strategic directions for the development of the competitive and promotional potential of Psyol have been formed.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота розглядає теоретико - методичні основи управління конкурентним розвитком аграрного підприємства. Визначено актуальність питань організації та вдосконалення маркетингу в сучасному бізнесі важлива.. В роботі проведено аналіз організаційно-економічної діяльності підприємства. Вивчено питання управління маркетинговою діяльністю підприємства, де розглянуто складові комплексу маркетингу. Проаналізовано товарну, цінову та комунікаційну політику підприємства. Проведено оцiнку рiвня екoнoмiчнoї ефективнocтi тa розраховано показники кoнкурентocпрoмoжнocтi підприємства. Запропоновано та обґрунтовано впровадження iнcтрументaрiю cтрaтегiчнoгo упрaвлiння кoнкурентним рoзвиткoм аграрного пiдприємcтва. Сформувано стрaтегiчні нaпрями рoзвитку пoтенцiaлу кoнкурентocпрoмoжнocтi ТОВ АФ «Псьол».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.titleМаркетингове управління конкурентним розвитком аграрного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeMarketing management of the competitive development of an agrarian enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Криворот В.М._Кваліфікаційна_робота_2023.pdf
  Restricted Access
2,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.