Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11482
Назва: Бренд-менеджмент хлібопереробного підприємства в умовах маркетингової орієнтації
Інші назви: Brand management of a bread-processing enterprise in terms of marketing orientation
Автори: Корнієнко, Сергій Олександрович
Kornienko, Serhii Oleksandrovych
Ключові слова: бренд-менеджмент
брендинг
маркетинг
brand management
branding
marketing
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник М. О. Лишенко
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота розглядає теоретико-методичні основи бренд-менеджменту в умовах маркетингової орієнтації. Досліджено взаємозв’язок бренд-менеджменту з основними маркетинговими концепціями. В роботі проведено аналіз організаційно-економічної діяльності підприємства. Вивчено питання управління маркетинговою діяльністю підприємства, де розглянуто складові комплексу маркетингу. Проаналізовано товарну, цінову та комунікаційну політику підприємства. Проведено оцiнку маркетингових факторів, що впливають на розвиток бренд-менеджменту. За результатами дослідження маркетингових факторів, які впливають на розвиток бренд-менеджменту галузі визначено, що на макрорівні найбільший вплив мають економічні, соціально-культурні та науково-технологічні фактори. Запропоновано шляхи удосконалення бренд-менеджменту. Сформовані альтернативні шляхи стратегії розвитку бренд-менеджменту на підприємствах хлібопекарської галузі, до яких відносяться: підвищення впізнаваності та лояльності торгової марки продукції виробника за рахунок формування стратегії розвитку бренду, активне застосування елементів брендингу для ідентифікації продукції, підтримання відповідного рівня якості виробленої продукції, акцентуючи увагу на індивідуальній цінності для споживача, формування довготривалих відносин зі споживачем за рахунок створення асоціацій та емоцій.
Опис: The qualification work examines the theoretical and methodological foundations of brand management in terms of marketing orientation. The relationship between brand management and basic marketing concepts has been studied. The paper analyzes the organizational and economic activity of the enterprise. The question of managing the marketing activities of the enterprise was studied, where the components of the marketing complex were considered. The product, price and communication policy of the enterprise was analyzed. An assessment of marketing factors affecting the development of brand management was carried out. According to the results of the study of marketing factors that influence the development of brand management of the industry, it was determined that economic, socio-cultural, and scientific-technological factors have the greatest influence on the macro level. Ways to improve brand management are suggested. Alternative ways of developing a brand management strategy at enterprises in the bakery industry have been formed, which include: increasing the recognition and loyalty of the brand of the manufacturer’s products due to the formation of a brand development strategy, the active use of branding elements for product identification, maintaining the appropriate level of quality of manufactured products, focusing on individual value for the consumer, formation of long-term relations with the consumer due to the creation of associations and emotions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11482
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Корнієнко С.О._Кваліфікаційна_робота_2023.pdf
  Restricted Access
1,99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.