Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11484
Назва: Стратегічні напрями планування комунікаційної політики аграрного підприємства
Інші назви: Strategic directions of planning the communication policy of an agrarian enterprise
Автори: Некрасов, Олексій Сергійович
Nekrasov, Oleksy Sergiyovych
Ключові слова: маркетинг
стратегічне планування
комунікаційна політика
marketing
strategic planning
communication policy
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник І. М. Онопрієнко
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади планування комунікаційної політики підприємства, розглянуто сутність, поняття, особливості стратегічних напрямів планування комунікаційної діяльності аграрного підприємства. Планування комунікаційної політики у системі управління підприємством передбачає розробку комплексу заходів підприємства чи його представників з використання сукупності комунікативних інструментів, тобто напрямів комунікаційної політики. Проведено загальний аналіз діяльності ТОВ «СП-АРГОС», основних економічних показників, зроблена оцінка планування маркетингової та комунікаційної політики підприємства. Досліджено комплекс маркетингу, товарний асортимент, ціни та збут продукції. Аграрне підприємство спеціалізується на виробництві зерна. Ціни на продукцію підприємства мають тенденцію до щорічного зростання, проте існує діапазон знижок для постійних клієнтів. Продукція реалізується не тільки в межах місцевого ринку, але й України. SWOT – аналіз показав, що на підприємстві переважають сильні сторони. Воно має досить стійку позицію на ринку сільськогосподарської продукції, що формує позитив¬ний імідж у споживачів за допомогою сильних сторін підприємства, а отже має шанси для подальшого розвитку та розширення ринків збуту шляхом покращення комунікаційних зв’язків. Обґрунтовано шляхи вдосконалення планування комунікаційної політики аграрного підприємства, розраховано рекламно-комунікацій бюджет який визначить, які дії потрібно виконати для реалізації поставлених цілей. Використання на рекламно-комунікаційні заходи коштів є повністю обґрунтованим і цілеспрямованим, в достатній кількості щоб забезпечити стабільний збут продукції. Найбільшу увагу пропонується приділити просуванню сайту, оскільки велика кількість споживачів шукає інформацію саме на сайті підприємства або за пошуковими словами відповідної продукції. Також акції для потенційних споживачів, витратна частина для підприємства, але це дасть змогу збільшити чисельність споживачів, а відтак, і обсяги реалізації продукції. Проведене моделювання внутрішньої дохідності вкладених в реалізацію зроблених рекомендацій коштів залежно від зміни обсягів збуту продукції, показало кошти вкладені в розробку та вдосконалення маркетингової комунікаційної політики, будуть мати внутрішню дохідність не нижче 5%.
Опис: In the qualification work, the theoretical foundations of the planning of the communication policy of the enterprise were investigated, the essence, concepts, and features of the strategic directions of planning the communication activity of the agricultural enterprise were considered. Communication policy planning in the enterprise management system involves the development of a set of measures by the enterprise or its representatives using a set of communication tools, i.e. directions of communication policy. A general analysis of the activities of SP-ARGOS LLC, the main economic indicators, and an assessment of the planning of the company's marketing and communication policy were carried out. The marketing complex, product range, prices and sales of products were studied. The agricultural enterprise specializes in grain production. The prices of the company's products tend to increase annually, but there is a range of discounts for regular customers. The products are sold not only within the local market, but also in Ukraine. SWOT analysis showed that the company's strengths prevail. It has a fairly stable position on the market of agricultural products, which forms a positive image among consumers with the help of the company's strengths, and therefore has chances for further development and expansion of sales markets by improving communication links. The ways of improving the planning of the communication policy of the agrarian enterprise are substantiated, the advertising and communications budget is calculated, which will determine what actions need to be performed to realize the set goals. The use of funds for advertising and communication activities is fully justified and targeted, in sufficient quantities to ensure stable sales of products. It is recommended to pay the most attention to the promotion of the site, since a large number of consumers are looking for information specifically on the company's website or by search terms for the corresponding products. Also, promotions for potential consumers, an expendable part for the enterprise, but this will make it possible to increase the number of consumers, and therefore, the volume of product sales. The simulation of the internal profitability of the funds invested in the implementation of the recommendations made, depending on the change in product sales volumes, showed that the funds invested in the development and improvement of the marketing communication policy will have an internal profitability of at least 5%.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11484
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Некрасов О.С._Кваліфікаційна_робота_2023.pdf
  Restricted Access
1,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.