Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНєкрасова, Анна Вікторівна-
dc.contributor.authorNiekrasova, Anna-
dc.date.accessioned2024-01-26T11:21:27Z-
dc.date.available2024-01-26T11:21:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Н. В. Колодненкоuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11486-
dc.descriptionThis qualification work conducts an analysis of the concept and essence of the "marketing potential of the enterprise," examines theoretical aspects of managing the marketing potential of the enterprise, and determines its impact on sustainable development. The essence of marketing potential is considered as the overall potential of marketing resources and the concept of marketing resources of the enterprise. Factors influencing the marketing potential of the enterprise are identified, and directions for its development are discussed, taking into account strengths and weaknesses, opportunities, and threats. The work provides an overview and analysis of the economic indicators of the financial and economic activities of the enterprise. Research on the marketing potential is conducted based on its structural elements, such as organizational, personnel, financial potential, as well as the software for the enterprise's marketing and the application of marketing tools. The external marketing environment of the economy is also analyzed, and a SWOT analysis of the enterprise is carried out. The justification of ways to enhance the marketing potential of the agricultural enterprise is highlighted. The work includes an analysis of the concept and essence of "enterprise marketing potential", theoretical aspects of marketing potential management, determination of the impact on sustainable development.uk_UA
dc.description.abstractУ даній кваліфікаційній роботі проведено аналіз поняття та сутності "маркетинговий потенціал підприємства", розглянуті теоретичні аспекти управління маркетинговим потенціалом підприємства та визначено його вплив на сталий розвиток. В роботі розглянута сутність маркетингового потенціалу як загального потенціалу маркетингових ресурсів та поняття маркетингових ресурсів підприємства. Також визначені фактори, які впливають на маркетинговий потенціал підприємства, розглянуті напрями його розвитку, враховуючи сильні та слабкі сторони, можливості та загрози. В роботі надано огляд та аналіз економічних показників фінансово-господарської діяльності підприємства. Проведено дослідження маркетингового потенціалу за його структурними елементами, такими як організаційний, кадровий, фінансовий потенціал, а також програмне забезпечення маркетингу підприємства та застосування маркетингового інструментарію. В роботі також здійснено аналіз потенціалу зовнішнього маркетингового середовища господарства та проведено SWOT-аналіз підприємства. Висвітлено обґрунтування шляхів підвищення маркетингового потенціалу аграрного підприємства. Робота включає аналіз поняття та сутності "маркетинговий потенціал підприємства", теоретичні аспекти управління маркетинговим потенціалом, визначення впливу на сталий розвиток.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectекономічний розвитокuk_UA
dc.subjectаграрна сфераuk_UA
dc.subjectmarketing potentialuk_UA
dc.subjecteconomic developmentuk_UA
dc.subjectagricultural sectoruk_UA
dc.titleСистема маркетингового планування в аграрному підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeMarketing planning system in agricultural enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нєкрасова А.В.,Кваліфікаційна робота_2023.pdf
  Restricted Access
1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.