Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРудакова, Дар’я Олександрівна-
dc.contributor.authorRudakova, Darya Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2024-01-29T07:43:20Z-
dc.date.available2024-01-29T07:43:20Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Ю. І. Данькоuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11490-
dc.descriptionThe qualification work is devoted to the search for strategic directions for the development of ecological marketing at an agricultural enterprise. In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of ecological marketing, the trends of ecological marketing of modern enterprises are studied, methodological approaches for evaluating the effectiveness of ecological marketing are considered, and the advantages that environmental marketing provides to the enterprise are detailed. In addition, the strategic orientations of the model of environmental orientation of the enterprise were investigated. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the enterprise under study, and analyzes its marketing activities. In addition, an evaluation of environmental marketing at the enterprise was carried out, a SWOT analysis of the activity was carried out. Based on the SPACE-analysis matrix of the enterprise, the level of utilization of the aggregate potential of the enterprise's marketing resources was evaluated, and the tools of marketing greening at the enterprise were determined. The third chapter substantiates the directions of development of ecological marketing at the enterprise, substantiates the need for the introduction of ecological product labeling and proves the impact on consumer behavior, proves the external and internal connection of ecological marketing with the environmental policy of the enterprise, proposes an updated marketing complex of the enterprise with elements of greening of production activities.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена пошуку стратегічних напрямків розвитку екологічного маркетингу на аграрному підприємстві. В першому розділі досліджено теоретико-методологічні основи екологічного маркетингу, тренди екологічного маркетингу сучасних підприємства, розглянуто методичні підходи з оцінки ефективності екологічного маркетингу, деталізовано переваги, які надає екологічний маркетинг підприємству. Крім того, досліджено стратегічні орієнтири моделі екологічної орієнтації підприємства. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного підприємства, проаналізовано його маркетингову діяльність. Крім того, здійснено оцінювання екологічного маркетингу на підприємстві, проведено SWOT-аналіз діяльності. На основі матриці SPACE-аналізу підприємства здійснено оцінювання рівня використання сукупного потенціалу маркетингових ресурсів підприємства, визначено інструменти екологізації маркетингу на підприємстві. В третьому розділі обґрунтовано напрямки розвитку екологічного маркетингу на підприємстві, обґрунтовано необхідність впровадження маркування екологічної продукції та доведено вплив на поведінку споживачів, доведено зовнішній і внутрішній зв'язок екологічного маркетингу з екологічною політикою підприємства, запропоновано оновлений маркетинговий комплекс підприємства з елементами екологізації виробничої діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectекологічний маркетингuk_UA
dc.subjectзелений маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectecological marketinguk_UA
dc.subjectgreen marketinguk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.titleСтратегічні напрямки розвитку екологічного маркетингу на підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeStrategic directions of development of ecological marketing at the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рудакова Д.О._Кваліфікаційна_робота_2023.pdf
  Restricted Access
1,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.