Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11521
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПарфьонов, Максим Юрійович-
dc.contributor.authorParfyonov, Maxim Yuriyovych-
dc.date.accessioned2024-01-30T09:27:55Z-
dc.date.available2024-01-30T09:27:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. П. Славковаuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11521-
dc.descriptionThe qualification work proved that the national forest policy of Ukraine today is pro-state, aimed at supporting mainly state forests. World experience shows that the national forest policy is successful only when it provides for the support of forests of all forms of ownership. The universally recognized principles of sustainable forest management only work on paper. All this led to the fact that the forestry of Ukraine and the national forest policy are not effective enough. During the 20th century, the forestry policy of Ukraine was carried out, which was aimed at creating unstable and biodiversity-poor forest crops. We investigated the state of forestry and the main trends in the development of the industry. It was determined that an unfavorable investment climate has developed in the forestry industry of Ukraine, which is associated with imperfect forest policy instruments, the legal field, and corruption in the economic sphere; insufficient transparency and availability of information about investment projects, the specifics of forestry production and the multifunctional purpose of forests. The analysis of the national forest policy gives reason to assert the objective necessity of adopting a targeted Program and Law, which would determine the purpose, tasks, tools and principles of forest policy and serve the development of forestry in Ukraine. Attention was paid to ensuring compliance with legislation and regulatory acts in the field of forestry, as well as ensuring control over the use of forest resources and their protection. It is important to consider the interests of all stakeholders, including loggers, forest owners, local authorities, community organizations and scientists. We developed strategic directions for the development of forest policy and its state regulation. When developing strategic directions for state management of forest resources, it is also necessary to take into account climate change and its impact on forest ecosystems and human health. It is necessary to develop adaptation strategies and measures to reduce the impact of climate change on forest ecosystems, as well as to prevent forest fires and other natural disasters.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі доведено, що національна лісова політика України сьогодні є продержавною, спрямованою а підтримку головним чином державних лісів Світовий досвід свідчить про те, що національна лісова політика буває успішною лише тоді, коли вона передбачає підтримку лісів всіх форм власності. Загальновизнані в світі засади сталого управління лісами діють лише на папері. Все це призвело до того, що лісове господарство України та національна лісова політика є недостатньо ефективними. Впродовж двадцятого століття в лісовому господарстві України проводилася лісова політика, що була спрямована на створення нестійких та бідних на біорізноманіття лісових культур. Нами була досліджено стан лісового господарства та основні тенденції розвитку галузі. Визначено, що в лісовому господарстві України склався несприятливий інвестиційний клімат, який пов’язаний з недосконалими інструментами лісової політики, правовим полем, корумпованістю в сфері економіки; недостатньою прозорістю і доступністю інформації про інвестиційні проекти, специфікою лісогосподарського виробництва та багатофункційним призначенням лісів. Аналіз національної лісової політики дає підставу стверджувати про об’єктивну необхідність прийняття цільвої Програми та Закону, які б визначали мету, завдання, інструменти і принципи лісової політики та послужили розвитку лісового господарства України. Звернено увагу на забезпечення дотримання законодавства та нормативно-правових актів у галузі лісового господарства, а також на забезпечення контролю за використанням лісових ресурсів та їх охороною. Важливо враховувати інтереси всіх зацікавлених сторін, включаючи лісорубів, лісових власників, місцеві органи влади, громадські організації та науковців. Нами були розроблені стратегічні напрямки розвитку лісової політити та її державним регулюванням. При розробці стратегічних напрямів державного управління лісовими ресурсами, необхідно також враховувати зміну клімату та її вплив на лісові екосистеми та здоров'я людей. Потрібно розробляти адаптаційні стратегії та заходи для зменшення впливу змін клімату на лісові екосистеми, а також для запобігання лісовим пожежам та іншим природним катастрофам.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.subjectлісове господарствоuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectstate administrationuk_UA
dc.subjectforestryuk_UA
dc.titleДержавне управління лісовим та мисливським господарствомuk_UA
dc.title.alternativeState management of forestry and huntinguk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Парфенов_Друк.pdf
  Restricted Access
966,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.