Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11655
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШматок, Максим Вікторович-
dc.contributor.authorShmatok, Maksym Viktorovych-
dc.date.accessioned2024-02-12T07:31:39Z-
dc.date.available2024-02-12T07:31:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник К. В. Блюмська-Данькоuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11655-
dc.descriptionThe qualification work defines the concept and essence of "marketing in social networks" and the theoretical foundations of brand promotion. The essence of the brand concept and brand promotion tools are identified. The study explores the methodological foundations of marketing activities in social networks, such as content creation, target audience analysis, and consumer interaction. Key indicators of marketing effectiveness in social networks are determined. The paper analyzes theoretical concepts and practical applications of social networks in marketing strategies, presenting a general overview and analysis of economic indicators of the enterprise's financial and economic activities. An analysis of the company's marketing activities and the implementation of brand promotion measures, such as public relations, sponsorship, publicity, direct marketing, personal selling, social media, and advertising, is conducted. Social media platforms are analyzed based on established criteria for effectiveness, identifying effective platforms and content types for different company brands. The choice and implementation of a brand promotion strategy in social networks are justified based on established goals and positioning. The distribution policy of funding for advertising projects, including the stages of composing a marketing budget, is analyzed. The economic efficiency of the chosen marketing strategy for brand promotion is evaluated. The selected platforms and the strategy for promoting the company's brands in social networks are justified.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуто визначення поняття та сутність «маркетинг в соціальних мережах», теоретичні основи просування бренду. Визначено сутність поняття бренд та інструменти просування бренду. У роботі розглянуто методологічні основи здійснення маркетингової діяльності в соціальних мережах, такі як створення контенту, аналіз цільової аудиторії та взаємодія зі споживачами. Визначено основні показники ефективності маркетингу у соціальних мережах. Проведено аналіз теоретичних концепцій і практичного використання соціальних мереж в маркетингових стратегіях. Представлено загальну характеристику та аналіз економічних показників фінансово-господарської діяльності підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства та реалізація маркетингових заходів з просування бренду таких як: паблік рілейшнз, спонсорство, паблісіті, директ маркетинг, особисті продажі, соціальні медіа та реклама. Проаналізовано соціальні медіа компанії за встановленими критеріями ефективності та встановлено ефективні платформи та тип контенту для різних брендів компанії. Обгрунтовано вибір та реалізація маркетингової стратегії просування бренду в соціальних мережах в залежності від встановлених цілей та позиціювання. Проаналізовано політика розподілу фінансування рекламних проектів підприємства включаючи етапи складання маркетингового бюджету. Проаналізовано економічну ефективність маркетингових активностей обраної маркетингової стратегії з просування бренду. Обґрунтовано обрані платформи та стратегію просування просування брендів компанії в залежності в соціальних мережах.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.titleМаркетинг в соціальних мережах як інструмент просування брендуuk_UA
dc.title.alternativeSocial Media Marketing as a tool of brand promotionuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шматок М.В._Кваліфікаційна робота_2023.pdf
  Restricted Access
500,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.