Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11656
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШабалдас, Олексій Сергійович-
dc.contributor.authorShabaldas, Oleksii-
dc.date.accessioned2024-02-12T07:49:40Z-
dc.date.available2024-02-12T07:49:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Н. В. Колодненкоuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11656-
dc.descriptionThe qualification thesis explores the current topic of marketing management and its impact on the competitiveness of enterprises. The author investigates strategies, tools, and methods of marketing influence aimed at enhancing competitiveness. The thesis employs theoretical approaches to the analysis of marketing strategies, along with empirical research focused on a specific enterprise or industry case. The author examines practical aspects of implementing marketing decisions and their impact on the enterprise in a competitive environment. The main marketing factors influencing the formation of product competitiveness and enterprises in general are considered. The importance of developing competitiveness potential for enterprises is substantiated. The necessity of marketing management for competitiveness is proven, involving efforts concentrated in this direction even at the stage of developing new products. The application of marketing management in enterprises is defined. The thesis aims to study and understand the mechanisms that ensure effective marketing management, influencing the enhancement of enterprise competitiveness. The research results can be used for practical application in the fields of marketing and strategic management of enterprises.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі розглядається актуальна тема маркетингового управління та його вплив на конкурентоспроможність підприємства. Автор досліджує стратегії, інструменти та методи маркетингового впливу, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності. Розглянуто основні маркетингові фактори впливу на формування конкурентоспроможності продукції та підприємств загалом. Обґрунтовано важливість розвитку потенціалу конкурентоспроможності для підприємств. Доведено необхідність маркетингового управління конкурентоспроможністю, що передбачає зосередження зусиль в цьому напрямі ще на етапі розроблення нової продукції. Визначено необхідність застосування маркетингового управління на підприємствах. В роботі використовуються теоретичні підходи до аналізу маркетингових стратегій, а також проводяться емпіричні дослідження, орієнтовані на конкретний випадок підприємства чи галузі. Автор розглядає практичні аспекти впровадження маркетингових рішень та їх вплив на підприємство в умовах конкурентного середовища. Робота спрямована на вивчення та розуміння механізмів, які забезпечують ефективне маркетингове управління, що впливає на підвищення конкурентоспроможності підприємства. Результати дослідження можуть бути використані для практичного застосування в галузі маркетингу та стратегічного управління підприємствами.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectстратегіїuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectstrategiesuk_UA
dc.titleМаркетингове управління конкурентоспроможністю підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeMarketing management of enterprise competitivenessuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шабалдас О.С.Кваліфікаційна робота_2023.pdf
  Restricted Access
1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.