Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11743
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолобородько, Данило Ігорович-
dc.contributor.authorGoloborodko, Danylo Igorovych-
dc.date.accessioned2024-04-01T09:57:02Z-
dc.date.available2024-04-01T09:57:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Н. В. Колодненкоuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11743-
dc.descriptionThe qualification work is dedicated to the search for strategic marketing directions of "green tourism" in the agricultural sector of the economy. In the first chapter, the theoretical and methodological aspects of marketing activities in green tourism, models of green tourism development, the dependence of green and rural tourism on other types of tourism are explored in detail. In addition, the conditions for the development of rural green tourism at various institutional and administrative levels were investigated, and the marketing strategy for the development of agro-villages and products in the green tourism sector was outlined. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the enterprise under study, and analyzes its marketing activities. In addition, a SWOT analysis and a PEST analysis of activities were carried out. On the basis of the conducted expert survey of the enterprise, an assessment of the development possibilities of rural green tourism in the Sumy region was carried out, and strategic guidelines and adjustments for the development of rural green tourism in the Sumy region were determined. In the third chapter, the strategic directions of the development of green tourism in agrarian business are substantiated, the necessity of introducing the creation of a tourist cluster in the Sumy region is substantiated. Attention is focused on the planning of rural green tourism on the example of the project of creating a green estate. In addition, modeling of the optimization of tourism activities in the sector of rural green tourism was carried out and the scenarios of the development of tourism in Ukraine in the post-war period were substantiated.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена пошуку стратегічних напрямків маркетингу «зеленого туризму» в аграрній сфері економіки. В першому розділі досліджено теоретико-методичні аспекти маркетингової діяльності в зеленому туризмі, моделі розвитку зеленого туризму, деталізовано залежність зеленого та сільського туризму від інших видів туризму. Крім того, досліджено умови розвитку сільського зеленого туризму на різних інституційно-управлінських рівнях та окреслено маркетингову стратегію розвитку агроосель та продуктів у секторі зеленого туризму. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного підприємства, проаналізовано його маркетингову діяльність. Крім того, здійснено SWOT-аналіз та PEST-аналіз діяльності. На основі проведеного експертного опитування підприємства здійснено оцінювання можливостей розвитку сільського зеленого туризму в Сумському регіоні, та визначено стратегічні орієнтири та коригування розвитку сільського зеленого туризму в Сумській області. В третьому розділі обґрунтовано стратегічні напрямки розвитку зеленого туризму в аграрному бізнесі, обґрунтовано необхідність запровадження створення туристичного кластера в Сумському регіоні. Акцентовано увагу на плануванні сільського зеленого туризму на прикладі проекту створення зеленої садиби. Крім того, здійснено моделювання оптимізації туристичної діяльності в секторі сільського зеленого туризму та обґрунтовано сценарії розвитку туризму в Україні у повоєнний період.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectзелений туризмuk_UA
dc.subjectзелений маркетингuk_UA
dc.subjectагробізнесuk_UA
dc.subjectgreen tourismuk_UA
dc.subjectgreen marketinguk_UA
dc.subjectagribusinessuk_UA
dc.titleМаркетинг «зеленого туризму» в сфері агробізнесуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing of "green tourism" in the field of agribusinessuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Голобородько Д,.І._Кваліфікаційна роота_2024.pdf
  Restricted Access
2,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.