Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11748
Назва: Державна політика підвищення якості освіти
Інші назви: State policy of improving the quality of education Qualification work
Автори: Губар, Катерина Русланівна
Hubar, Kateryna Ruslanivna
Ключові слова: інституційний аудит
якість освіти
якість освітньої діяльності
institutional audit
quality of education
quality of educational activity
Дата публікації: 2024
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Н. В. Колодненко
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра містить: вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел, що містить 33 найменування. Загальний обсяг становить 56 с., 10 рисунків, список використаних джерел на 3 сторінках, 4 додатки на 14 сторінках. Актуальність проблеми забезпечення якісної освіти та рівного доступу до неї впродовж усього життя поєднує декілька важливих векторів розвитку освіти – якість, справедливість, доступність, залучення та всебічне заохочення та визнана на державному рівні однією з 17 глобальних Цілей Сталого Розвитку. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження стану створення та подальшої розбудови комунікаційних зв’язків між управлінням Служби та ЗДО, ЗЗСО та ЗПО Сумської області, іншими зацікавленими сторонами, освітніми партнерами (на прикладі управління Державної служби якості освіти у Сумській області). Серед визначених завдань: - опрацювати Комунікаційну стратегію ДСЯО, виявити, у чому вона полягає та які завдання вона покликана вирішити; - провести аналіз комунікаційної діяльності управління ДСЯО у Сумській області на предмет відповідності комунікаційній стратегії та її ефективності; - провести аналіз інструментів та каналів комунікації; - запропонувати напрями подальшого розаитку та розбудови комунікаційних зв’язків та підвищення їх ефективності, - оцінити комунікаційну діяльність ТО Служби у Сумській області, як інструмент для привернення уваги суспільства та стейкхолдерів до існуючих проблем та викликів і визначення шляхів їх вирішення; -сформувати висновки;
Опис: The master's qualification work contains: an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources containing 33 names. The total volume is 45 pages, 10 figures, a list of used sources on 3 pages, 4 appendices on 14 pages. The relevance of the problem of ensuring quality education and equal access to it throughout life combines several important vectors of education development - quality, equity, accessibility, involvement and comprehensive encouragement and is recognized at the state level as one of the 17 global Sustainable Development Goals. The purpose of the qualification work is to study the state of preparation of secondary schools, secondary schools and vocational schools of the Sumy region for work in the 2023/2024 academic year (on the example of the State Service for the Quality of Education in the Sumy region). Among the identified tasks: - visits to education departments of 4 TGs and educational institutions subordinate to them; - survey of managers and pedagogues of kindergartens and extra-curricular activities in the visited TGs; - a survey of managers and teachers of ZZSO determined by TG with the help of IAS "EvaluEd"; - to conduct an analysis of the activities of the local government of individual communities of the Sumy region on the preparation of educational institutions until the 2023/2024 academic year; - draw conclusions and develop recommendations for the founders and managers of the ZO; - evaluate the communication activities of the Maintenance Service in the Sumy region, as a tool for attracting the attention of society and stakeholders to existing problems and challenges and determining ways to solve them;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11748
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна_Губар_К_Р_ 2024 ред.pdf
  Restricted Access
3,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.