Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11852
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСовенко, Діана Віталіївна-
dc.contributor.authorSovenko, Diana Vitaliivna-
dc.date.accessioned2024-05-31T09:17:32Z-
dc.date.available2024-05-31T09:17:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. В. Ткаченкоuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11852-
dc.descriptionThe qualification work provides a comprehensive solution to the problem of improving the strategic management of product competitiveness on the example of a trade enterprise. The main theoretical approaches to the interpretation of the category of "competitiveness management" are considered, the features and main directions of competitiveness management and measures to improve it in trade enterprises are determined. Organizational and economic characteristics and analysis of competitiveness management at the investigated enterprise were carried out; the main factors and factors on which the competitiveness of products depends are determined; the elements, elements and competitive advantages of product competitiveness are formulated; the need to improve the competitiveness of the trade enterprise is substantiated; an analysis of the current state of the company's competitiveness on the market was carried out; the factors affecting the success of sales are determined; the economic efficiency of the operation of the enterprise and the efficiency of using its resources are calculated; effective methods of improving the management of competitiveness in a trade enterprise are highlighted; possible strategies for increasing the competitiveness of products are considered.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі наведено комплексне вирішення проблеми вдосконалення стратегічного управління конкурентоспроможністю продукції на прикладі торговельного підприємства. Розглянуто основні теоретичні підходи до трактування категорії «управління конкурентоспроможністю», визначено особливості й головні напрямки управління конкурентоспроможністю та заходи її вдосконалення у торговельних підприємствах. Здійснено організаційно-економічну характеристику та аналіз управління конкурентоспроможністю на досліджуваному підприємстві; визначено основні чинники та фактори від яких залежить конкурентоспроможність продукції; сформульовано елементи елементи та конкурентні переваги конкурентоспроможності продукції; обґрунтовано необхідність вдосконалення конкурентоспроможності в торговельному підприємстві; проведено аналіз сучасного стану конкурентоспроможності компанії на ринку; визначено чинники, які впливають на успішність продажів; розраховано економічну ефективність функціонування підприємства та ефективність використання його ресурсів; висвітлено ефективні способи покращення управління конкурентоспроможністю в торговельному підприємстві; розглянуто можливі стратегії для підвищення конкурентоспроможності продукції.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectproductsuk_UA
dc.subjecttrading companyuk_UA
dc.titleУправління конкурентоспроможністю продукції в торговельному підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeManaging the competitiveness of products in a trade enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Совенко.pdf
  Restricted Access
1,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.