Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11864
Назва: Управління конкурентоспроможністю продукції на аграрному підприємстві
Інші назви: Managing the competitiveness of products at an agricultural enterprise
Автори: Литвиненко, Аліна Федорівна
Lytvynenko, Alina Fedorivna
Ключові слова: підприємство
конкуренція
конкурентоспроможність продукції
enterprise
competition
product competitiveness
Дата публікації: 2024
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Л. О. Дашутіна
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції, розробка рекомендацій щодо конкретних заходів підвищення конкурентоспроможності. В роботі автором розглянуто основу, суть та систему управління конкурентоспроможністю продукції підприємств; здійснено аналіз та проведено оцінку стану управління конкурентоспроможністю продукції ПСП «Слобожанщина АГРО»; виявлено вплив внутрішніх та зовнішніх чинників на конкурентоспроможність підприємства; проведено оцінку конкурентних позицій досліджуваного підприємства на ринку аграрної продукції; запропоновано подальші шляхи вдосконалення управління конкурентоспроможністю продукції на ПСП «Слобожанщина АГРО». Автором здійснено оцінку стану управління конкурентоспроможністю продукції аграрного підприємства на прикладі Приватного сільськогосподарського підприємства «Слобожанщина АГРО» (ПСП «Слобожанщина АГРО»), а саме проведено: організаційно-економічний аналіз діяльності підприємства, дослідження внутрішнього та зовнішнього середовища; проведено оцінку конкурентних позицій підприємства на ринку аграрної продукції. У роботі на основі інструментів стратегічного аналізу, зокрема SWOT-аналізу, PEST-аналізу та SNW-аналізу визначено вплив зовнішніх та внутрішніх факторів, загроз та можливостей на цільові показники рівня конкурентоспроможності ПСП «Слобожанщина АГРО» в умовах воєнного стану. Результати проведеного дослідження дають змогу виробникам сільськогосподарської продукції використати на практиці запропоновані заходи щодо підвищення конкурентоспроможності своїх товарів. Зокрема, обґрунтовані у роботі рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності продукції допоможуть стверджуватись агропромисловим компаніям на ринку як лідер та втримати свої позиції. Сформовані у роботі пропозиції вибору напряму підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства можуть бути використані при виборі та удосконаленні стратегії розвитку господарства, а наведені розрахунки та аналіз даних допоможе зрозуміти економічну вигоду запропонованих заходів та економічний ефект.
Опис: The purpose of the qualification work is to substantiate the ways to increase the competitiveness of products, to develop recommendations for specific measures to increase competitiveness. In the work, the author considers the basis, essence and system of managing the competitiveness of enterprises' products; analyzes and evaluates the state of management of competitiveness of products of the Private Enterprise «Slobozhanshchyna AGRO»; identifies the impact of internal and external factors on the competitiveness of the enterprise; evaluates the competitive position of the studied enterprise in the agricultural market; suggests further ways to improve the management of competitiveness of products at the Private Enterprise «Slobozhanshchyna AGRO». The author assesses the state of management of competitiveness of agricultural enterprise's products on the example of the Private Agricultural Enterprise «Slobozhanshchyna AGRO» (PAE «Slobozhanshchyna AGRO»), namely, the author conducts an organizational and economic analysis of the enterprise's activities, studies the internal and external environment; assesses the competitive position of the enterprise in the agricultural market. Based on the tools of strategic analysis, in particular SWOT-analysis, PEST-analysis and SNW-analysis, the influence of external and internal factors, threats and opportunities on the target indicators of the level of competitiveness of the SSE «Slobozhanshchyna AGRO» under martial law is determined. The results of the study allow agricultural producers to use in practice the proposed measures to increase the competitiveness of their products. In particular, the recommendations for increasing the competitiveness of products substantiated in the paper will help agro-industrial companies to establish themselves as leaders in the market and maintain their positions. The proposals for choosing the direction of increasing the competitiveness of an enterprise's products formed in this paper can be used in choosing and improving the strategy of economic development, and the calculations and data analysis provided will help to understand the economic benefits of the proposed measures and the economic effect.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11864
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литвиненко А.Ф.pdf
  Restricted Access
1,79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.