Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11887
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєлоконь, П. А.-
dc.contributor.authorBelokon, P. A.-
dc.date.accessioned2024-07-08T07:30:49Z-
dc.date.available2024-07-08T07:30:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник С. В. Агаджановаuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11887-
dc.descriptionThe purpose of the presented research is to develop an information subsystem that will ensure the effective work of the hr manager, reduce the time spent on searching and selecting candidates for vacant positions, improve the quality of this process and improve the image of the enterprise, which in turn will affect its competitiveness in the market. The functionality of the information system includes data on vacancies; CVs of candidates for vacancies; application of filters to search and select candidates according to certain criteria; exchange of information between the HR service and the applicant. The HR Manager information system allows HR managers to view information about vacancies and CVs, download CV files to a computer, process and filter CVs, and provide feedback to the applicant. The information system was developed using Python and the Django web framework. SQLite was used as the database. A telegram bot and a web page were developed that successfully solve office management tasks such as searching for new candidates, processing resumes, communicating with candidates, and scheduling interviews.uk_UA
dc.description.abstractМетою представленого дослідження є розробка інформаційної підсистеми, яка забезпечить ефективну роботу менеджера з управління персоналом, сприятиме зменшенню часових витрат на пошук і відбір кандидатів на вакантні посади, підвищенню якості цього процесу та покращенню іміджу підприємства, що, в свою чергу, вплине і на його конкурентоспроможність на ринку. Функціонал інформаційної системи складається із даних по вакансіям; резюме кандидатів на вакансії; застосування фільтрів на пошук і виборку кандидатів за певними критеріями; обмін інформацією між HR-службою і претендентом. ІС «Менеджер з кадрів» дозволяє менеджерам кадрової служби переглядати інформацію про вакансії та резюме, завантажувати файли резюме на комп'ютер, обробляти та фільтрувати резюме та забезпечувати зворотний зв'язок з претендентом. Інформаційну систему розроблено з використанням Python та веб-фреймворку Django. В якості бази даних застосували інструментарій SQLite. Було розроблено телеграм-бот та вебсторінку, які успішно вирішують завдання офісного управління, такі як пошук нових кандидатів, обробка резюме, комунікація з кандидатами та планування співбесід.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectтелеграм-ботuk_UA
dc.subjectPythonuk_UA
dc.subjectHR-менеджерuk_UA
dc.subjecttelegram botuk_UA
dc.subjectPythonuk_UA
dc.subjectHR manageruk_UA
dc.titleРозробка інформаційної підсистеми підтримки роботи HR-менеджераuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of an information subsystem to support the work of an HR manageruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бєлоконь Павло кваліфікаційна робота.pdf
  Restricted Access
2,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.