Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11915
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГірченко, Денис Сергійович-
dc.contributor.authorHirchenko, Denys Serhiyovych-
dc.date.accessioned2024-07-11T06:38:54Z-
dc.date.available2024-07-11T06:38:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. М. Харченкоuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11915-
dc.descriptionIn the qualification work, the theoretical and methodological foundations of improving strategic management at the enterprise were investigated, the organizational and economic characteristics of the enterprise were carried out; external and internal factors at the enterprise were investigated; assessment of strategic management at the enterprise was carried out; directions for improving strategic management at the enterprise are proposed. To improve strategic management at the enterprise, a block of "survival", "stabilization" and "growth" strategies for conquering and serving new market segments is proposed, with the aim of maintaining its niche in the agrarian sphere of activity, review of sales channels, optimal and predictable calculations of the enterprise's income, phased sales of manufactured products, all these strategies will bring additional income to the enterprise and improve the level of profitability of the enterprise.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі досліджено теоретико-методичні основи удосконалення стратегічного менеджменту на підприємстві, проведено організаційно-економічну характеристику підприємства; досліджено зовнішні та внутрішні фактори на підприємстві; здійснена оцінка стратегічного менеджменту на підприємстві; запропоновано напрями удосконалення стратегічного менеджменту на підприємстві. Для удосконалення стратегічного менеджменту на підприємстві запропоновано блок стратегій «виживання», «стабілізації» та «росту». Завоювання і обслуговування нових сегментів ринку передбачає на меті утримання своєї ніші в аграрній сфері діяльності, перегляд каналів реалізації, оптимальні та передбачливі розрахунки доходу підприємства, поетапні реалізації виробленої продукції. Всі ці стратегії принесуть додаткові доходи підприємству і покращать рівень рентабельності підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectстратегічний менеджментuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectсільське господарствоuk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectagricultureuk_UA
dc.titleУдосконалення стратегічного менеджменту на підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of strategic management at the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Г_рченко.pdf
  Restricted Access
702,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.