Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11917
Назва: Управління конкурентоспроможністю надання послуг на підприємстві логістичної галузі
Інші назви: Management of the competitiveness of the provision of services at an enterprise in the logistics industry
Автори: Канівець, Дмитро Олександрович
Kanivets, Dmytro Oleksandrovych
Ключові слова: управління
послуги
конкурентоспроможність
management
services
competitiveness
Дата публікації: 2024
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник С. Г. Турчіна
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні основи управління конкурентоспроможністю надання послуг, зосереджено увагу на особливостях визначеної проблеми стосовно підприємств логістичної галузі. Виокремлено основні специфічні риси ТОВ «Нова Пошта»: орієнтованість на споживача; високий потенціал якісного складу людського ресурсу; результат діяльності часто залежить від споживача. Проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ТОВ «Нова Пошта» який засвідчив, що підприємство потребує вироблення управлінських заходів щодо підвищення конкурентоспроможності послуг. Виокремлено напрями розвитку досліджуваного підприємства, найбільш актуальними та раціональними з яких є: запровадження у своїй діяльності технологій провідних компаній країн Європи; активне використання переваг, які надаються Україні угодами про вільну торгівлю з ЄС: освоєння нових зовнішніх ринків; вирішення логістичних проблем шляхом ефективнішого використання потенціалу та активнішого просування логістичних послуг на зовнішні ринки. Доведено, що головним змістом формування стратегії розвитку управління конкурентоспроможністю надання послуг на підприємстві логістичної галузі є визначення перспективних напрямів господарської діяльності на основі постійного моніторингу підприємницького середовища, органічного оволодіння стратегічним мисленням та методами управління, розрахованими на кінцевий ефективний результат. На основі здійсненого аналізу запропоновано інструменти для забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «Нова Пошта», що базуються на компонентах визначення конкурентних переваг, які характеризуються ресурсним, кадровим, інноваційним потенціалом і доповнюються моделлю управління ними. Намічено алгоритм управлінських заходів по просуванню логістичних послуг на зовнішні ринки.
Опис: In the qualification work, the theoretical foundations of managing the competitiveness of the provision of services are investigated, attention is focused on the specifics of the identified problem in relation to enterprises in the logistics industry. The main specific features of «Nova Poshta» LLC are highlighted: consumer orientation; high potential of a high-quality composition of human resources; the result of the activity often depends on the consumer. An analysis of the external and internal environment of "Nova Poshta" LLC was conducted, which proved that the company needs to develop management measures to increase the competitiveness of services. The areas of development of the researched enterprise are singled out, the most relevant and rational of which are: introduction of technologies of leading European companies in its activities; active use of the advantages provided to Ukraine by free trade agreements with the EU: development of new foreign markets; solving logistics problems through more efficient use of potential and more active promotion of logistics services to foreign markets. It has been proven that the main content of the development strategy for the management of the competitiveness of the provision of services at the enterprise of the logistics industry is the determination of promising directions of economic activity based on the constant monitoring of the business environment, organic mastering of strategic thinking and management methods calculated for the final effective result. On the basis of the analysis, tools are proposed to ensure the competitiveness of «Nova Poshta» LLC, which are based on the components of determining competitive advantages, which are characterized by resource, personnel, innovation potential and are supplemented by a model of their management. An algorithm of management measures to promote logistics services to foreign markets is planned.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11917
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Квал_ф_кац робота КАН_ВЕЦЬ Д..pdf
  Restricted Access
1,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.