Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12302
Назва: Управління репутацією та іміджем в адміністративному менеджменті підприємства
Інші назви: Management of reputation and image in the administrative management of the enterprise
Автори: Стриженок, Дмитро Миколайович
Strizhenok, Dmytro Mykolayovych
Ключові слова: управління
репутація
імідж
management
reputation
image
Дата публікації: 2024
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. П. Славкова
Короткий огляд (реферат): В умовах турбулентного економічного середовища на ринку України і, зокрема активного посилення конкурентного тиску, питання управління іміджем та репутацією підприємства є актуальним і вимагає пошуку шляхів вдосконалення з урахуванням особливостей галузі. Метою дослідження є: обґрунтування шляхів формування іміджу та репутації підприємства. Об’єктом дослідження є: система управління іміджем та репутацією підприємства у контексті забезпечення його конкурентоспроможності. Предмет дослідження є: методи та інструменти забезпечення репутації та іміджу підприємства. В кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні засади формування іміджу. Запропоновано розуміти імідж як образ організації в уявленні суспільних груп, перш за все клієнтів, партнерів та співробітників організації. Систематизовано методичні підходи до оцінки іміджу та репутації підприємства. Досліджено середовище функціонування окремого підприємства, нормативно-правове забезпечення формування його іміджу, управлінський аналіз його діяльності. На основі отриманих даних, а також на основі опитування (з використанням розробленої анкети та експертних думок) оцінено сформований корпоративний іміджу підприємства. Обґрунтовано доцільність використання методичного підходу, котрий органічно поєднує узагальнюючий показник з частковими критеріями відповідно до визначених першочергових аспектів розвитку. Розроблено заходи щодо удосконалення іміджу, отримали подальший розвиток напрями удосконалення іміджу. Результати дослідження можуть бути використані вітчизняними підприємствами для підвищення рівня конкурентоспроможності в сучасних умовах. Можливими напрямами продовження досліджень можуть бути альтернативні шляхи підвищення репутації та створення позитивного іміджу підприємства, розроблення та обґрунтування альтернативних стратегій підвищення ефективності впровадження різних методів.
Опис: In the conditions of the turbulent economic environment in the Ukrainian market and, in particular, the active strengthening of competitive pressure, the issue of managing the image and reputation of the enterprise is urgent and requires the search for ways of improvement taking into account the specifics of the industry. The purpose of the research is: substantiation of ways of forming the image and reputation of the enterprise. The object of the study is: the image and reputation management system of the enterprise in the context of ensuring its competitiveness. The subject of the study is: methods and tools for ensuring the reputation and image of the enterprise. The theoretical basis of image formation was analyzed in the qualification work. It is proposed to understand the image as an image of the organization in the perception of social groups, primarily customers, partners and employees of the organization. Systematized methodical approaches to assessing the image and reputation of the enterprise. The environment of the functioning of a separate enterprise, regulatory and legal support for the formation of its image, management analysis of its activity have been studied. On the basis of the received data, as well as on the basis of a survey (using the developed questionnaire and expert opinions), the formed corporate image of the enterprise was evaluated. The expediency of using a methodical approach, which organically combines a generalizing indicator with partial criteria in accordance with the identified priority aspects of development, is substantiated. Measures to improve the image have been developed, areas of image improvement have received further development. The results of the research can be used by domestic enterprises to increase the level of competitiveness in modern conditions. Alternative ways of improving the reputation and creating a positive image of the enterprise, developing and substantiating alternative strategies for increasing the effectiveness of the implementation of various methods may be possible directions for further research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12302
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Стриженок_диск.pdf
  Restricted Access
1,71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.