Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12313
Назва: Організація та перспективи розвитку спеціалізованої медичної допомоги
Інші назви: Organization and prospects for the development of specialized medical care
Автори: Січкар, Дмитро Васильович
Sichkar, Dmytro Vasylovych
Ключові слова: спеціалізована медична допомога
розвиток
управління
specialized medical care
development
management
Дата публікації: 2024
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник І. М. Онопрієнко
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади організації розвитку спеціалізованої медичної допомоги, розглянуто сутність, поняття, особливості розвитку спеціалізованої медичної допомоги. Спеціалізована медична допомога розглядається як особливий сегмент медичних послуг, що надаються пацієнтам зі складними або рідкісними захворюваннями, пацієнтам, яким потрібні передові технології, знання, вміння та досвід медичних працівників. Проведено загальний аналіз діяльності ТОВ «Медичний центр «Очі клінік», основних економічних показників, зроблена оцінка управлінської та маркетингової діяльності підприємства. Досліджено організаційну та управлінську структуру. SWOT – аналіз показав, що на підприємстві переважають сильні сторони. Воно має досить стійку позицію на ринку надання послуг зі спеціалізованої медицини, а саме офтальмології, що формує позитив¬ний імідж у споживачів за допомогою сильних сторін підприємства, а отже має шанси для подальшого розвитку та розширення надання послуг. Проведена оцінка ефективності управління та адміністрування підприємства. Обґрунтовано шляхи визначення стратегічних напрямів розвитку спеціалізованої медицини, розроблена ефективна управлінська та маркетингова стратегія підприємства. Зазначено, що управління та адміністрування в закладах спеціалізованої медицини вийшло на новий більш ефективний рівень, де збереження, охорона та зміцнення здоров’я громадян є одним із ключових пріоритетів держави, який покликана реалізувати система охорони здоров’я. Запропоновано посилення пацієнторієнтованої моделі надання спеціалізованої медичної допомоги, тобто орієнтованість на потреби пацієнтів, уважне ставлення до запитів споживачів медичних послуг, написання єдиної моделі комунікації. Зазначено, що одним із першочергових напрямів вдосконалення розвитку, управління та адміністрування є ефективна кадрова політика (питання підготовки, підвищення мотиваційної складової, розподілу медичних кадрів). Ефективність покращення управління та адміністрування в медичному центрі передбачає планування стратегічних напрямів маркетингової діяльності. В рамках удосконалення маркетингової діяльності запропоновано всебічно розкрити інформацію щодо медичного закладу та його послуг в Інтернет засобах. Така маркетингова стратегія має на меті мінімізувати ризики, зберегти втрати ресурсів і створити умови для розвитку ефективного бізнесу.
Опис: The theoretical foundations of the organization of the development of specialized medical care were investigated in the qualification work, the essence, concepts and features of the development of specialized medical care were considered. Specialized medical care is considered a special segment of medical services provided to patients with complex or rare diseases, patients who need advanced technologies, knowledge, skills and experience of medical professionals. A general analysis of the activities of LLC “Medical Center “Ochi Klinik” the main economic indicators, and an assessment of the management and marketing activities of the enterprise was carried out. The organizational and management structure was studied. SWOT analysis showed that the company's strengths prevail. It has a fairly stable position in the market of services in specialized medicine, namely ophthalmology, which forms a positive image among consumers with the help of the company's strengths and therefore has chances for further development and expansion of service provision. An assessment of the efficiency of management and administration of the enterprise was carried out. The ways of determining the strategic directions of the development of specialized medicine have been substantiated, and an effective management and marketing strategy of the enterprise has been developed. It was noted that management and administration in specialized medical institutions reached a new, more effective level, where the preservation, protection and strengthening of citizens' health is one of the key priorities of the state, which the health care system is designed to implement. It is proposed to strengthen the patient-oriented model of providing specialized medical care, that is, focusing on the needs of patients, paying attention to the requests of consumers of medical services, and writing a unified communication model. It is noted that one of the priority directions for improving development, management and administration is an effective personnel policy (issues of training, increasing the motivational component, distribution of medical personnel). The effectiveness of improving management and administration in the medical center involves planning strategic areas of marketing activity. As part of the improvement of marketing activities, it is proposed to comprehensively disclose information about the medical institution and its services on the Internet. Such a marketing strategy aims to minimize risks, save resource losses and create conditions for the development of an effective business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12313
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Січкар_диплом!.pdf
  Restricted Access
1,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.