Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12357
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНедільський, Тимофій Віталійович-
dc.contributor.authorNedilskyi, Tymofiy Vitaliyovych-
dc.date.accessioned2024-09-19T07:06:08Z-
dc.date.available2024-09-19T07:06:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. В. Устікuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12357-
dc.descriptionThe qualification work is dedicated to the search for ways to improve the management of the marketing policy of product distribution at the trading company. In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of the management of the marketing policy of product distribution are explored, the factors that determine the choice of the distribution channel are characterized, the methodological approaches to the formation of the distribution channel of the enterprise and the indicators of the evaluation of the distribution policy of the enterprise are considered. In addition, the author researched trends in the formation of distribution channels of wholesale enterprises. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the enterprise under study, and analyzes its marketing activities. In addition, an evaluation of marketing activities at the enterprise was carried out, a SWOT analysis and a PEST analysis of the trading enterprise were carried out. An assessment of the company's competitiveness on the mineral fertilizer market and the effectiveness of the company's current distribution policy was also carried out. In the third section, directions for improving the operational cycle of sales activities due to the reduction of the duration of the operational cycle of sales activities are substantiated and the economic efficiency of this measure is determined. A strategic map of the goals of sales activities was proposed and business process modeling of a wholesale trade enterprise was carried out. It is proposed to improve the sales activity of the enterprise thanks to the use of information technologies, the author economically substantiates the implementation of the CRM system and determines the impact of its implementation on the efficiency of the enterprise.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена пошуку шляхів удосконалення управління маркетинговою політикою розподілу продукції на торговельному підприємстві. В першому розділі досліджено теоретико-методологічні основи управління маркетинговою політикою розподілу продукції, охарактеризовано фактори які визначать вибір каналу розподілу, розглянуто методологічні підходи до формування каналу розподілу підприємства та показники оцінювання розподільчої політики підприємства. Крім того автором досліджені тенденції у формуванні каналів розподілу оптових підприємств. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного підприємства, проаналізовано його маркетингову діяльність. Крім того, здійснено оцінювання маркетингової діяльності на підприємстві, проведено SWOT-аналіз та PEST- аналіз торговельного підприємства. Також проведено оцінювання конкурентоспроможності підприємства на ринку мінеральних добрив та ефективність поточної політики розподілу підприємства. В третьому розділі обґрунтовано напрями удосконалення операційного циклу збутової діяльності завдяки скорочення тривалості операційного циклу збутової діяльності та визначено економічну ефективність даного заходу. Запропоновано стратегічну карту цілей збутової діяльності та здійснено моделювання бізнес-процесів підприємства оптової торгівлі. Запропоновано удосконалення збутової діяльності підприємства завдяки використанню інформаційних технологій, автором економічно обґрунтовано впровадження CRM-системи та визначено вплив іі впровадження на ефективність підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectполітика розподілуuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectканали розподілуuk_UA
dc.subjectdistribution policyuk_UA
dc.subjectsalesuk_UA
dc.subjectdistribution channelsuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою політикою розподілу продукції на торговельному підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeManagement of the marketing policy of product distribution at the trading companyuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Недільський Т.В._Кваліфікаційна_робота_2024.pdf
  Restricted Access
1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.