Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12361
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлюєв, Андрій Вікторович-
dc.contributor.authorKliuyev, Andriy Viktorovych-
dc.date.accessioned2024-09-19T07:35:23Z-
dc.date.available2024-09-19T07:35:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. М. Селезеньuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12361-
dc.descriptionThe qualification work investigates the issues of managing the marketing potential of the enterprise. The theoretical and methodological aspects of managing the marketing potential of the enterprise are investigated; the effectiveness of marketing potential management in Alvika LLC is evaluated; directions for improving the management of marketing potential in Alvika LLC are proposed. The article considers in detail the algorithm and key points of development and implementation of organizational and economic methods of management of the enterprise's marketing potential. Based on the analysis of financial results of activity, the efficiency of use of the available production resources of enterprise is determined, the marketing potential of enterprise is evaluated, and a SWOT-analysis of the marketing potential of enterprise is carried out. There is an increase in net income from sales of products (goods, works, services) in 2023 compared to 2021 to UAH 8885.0 thousand in 2023, which is an increase of UAH 1256.0 thousand or 16%. This indicates an increase in the company's sales of services. Directions for improving the management of marketing potential in the researched enterprise are proposed, substantiation and development of innovative solutions for improving the marketing potential of enterprise are carried out. Practical recommendations for the implementation of innovative solutions aimed at the distribution of grain material by quality classes, which are appropriate for improving the marketing potential of an agricultural enterprise, are proposed. This innovation allows the company to respond more effectively to market needs and maximize profits from product sales. In addition, it creates the preconditions for entering new markets, including export markets, where the requirements for product quality are particularly high. By means of simulation modeling, the article determines the forecast indicators of effectiveness of the proposed measures to increase the level of marketing potential of an enterprise, and draws conclusions about the effectiveness of such solutions. By implementing practical recommendations for improving the marketing potential, the enterprise will be able to allocate higher quality grain lots that can be sold at a higher price, thereby increasing the overall profitability of production. Such a solution also provides an opportunity to enter new markets, including export markets, where the requirements for product quality are particularly high.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі досліджено питання управління маркетинговим потенціалом підприємства. Досліджено теоретико-методичні аспекти управління маркетинговим потенціалом підприємства; проведено оцінку ефективності управління маркетинговим потенціалом в ТОВ «Алвика»; запропоновано напрями удосконалення управління маркетинговим потенціалом в ТОВ «Алвика». У роботі детально розглянуті алгоритм та ключові моменти розробки та впровадження організаційно-економічних методів управління маркетинговим потенціалом підприємства. На основі проведеного аналізу фінансових результатів діяльності визначено ефективність використання наявних виробничих ресурсів підприємства, проведена оцінка маркетингового потенціалу підприємства, а також здійснено SWOT-аналіз маркетингового потенціалу підприємства. Спостерігається зростання чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) у 2023 році порівняно з 2021 роком до 8885,0 тис. грн у 2023 році, що становить збільшення на 1256,0 тис. грн або 16%.. Це свідчить про збільшення обсягів реалізації послуг підприємством. Запропоновано напрями удосконалення управління маркетинговим потенціалом в досліджуваному підприємстві, здійснено обґрунтування та розробку інноваційних рішень для удосконалення маркетингового потенціалу підприємства. Запропоновані практичні рекомендації по впровадженню інноваційних рішень, спрямованих на розподілення зернового матеріалу за класами якості, які є доцільним для удосконалення маркетингового потенціалу сільськогосподарського підприємства. Така інновація дозволяє підприємству більш ефективно реагувати на потреби ринку та максимізувати прибуток від реалізації продукції. Крім того, це створює передумови для виходу на нові ринки збуту, включаючи експортні, де вимоги до якості продукції особливо високі. Засобами імітаційного моделювання визначено прогнозні показники ефективності запропонованих заходів з підвищення рівня маркетингового потенціалу підприємства, зроблено висновки щодо ефективності таких рішень. Впроваджуючи практичні рекомендації для удосконалення маркетингового потенціалу, підприємство матиме можливість виділити партії зерна вищої якості, які можна реалізувати за вищою ціною, тим самим підвищуючи загальну рентабельність виробництва. Таке рішення також надає можливість виходу на нові ринки збуту, включаючи експортні, де вимоги до якості продукції особливо високі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing potentialuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.titleУправління маркетинговим потенціалом підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeManagement of the marketing potential of the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клюєв А.В. Кваліфікаційна_робота_2024.pdf
  Restricted Access
2,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.