Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12366
Назва: Management on socio-psychological aspects of professional adaptation of an administrative employee
Інші назви: Управління соціально-психологічними аспектами професійної адаптації адміністративних працівників
Автори: Liu, Shaohua
Люй, Шаохуа
Ключові слова: Yantai Nanshan University
administrative personnel
job burnout
Яньтай Наньшань у Шаньдуні
адміністративний персонал
професійне вигорання
Дата публікації: 2024
Видавництво: SNAU
Бібліографічний опис: Faculty of Economics and Management ; of science manager O. Slavkova
Короткий огляд (реферат): With the advancement of a new round of reforms, the role of administrative management personnel in university governance is becoming increasingly important. However, the concept of "emphasis on teaching, neglecting management" is not conducive to inspiring enthusiasm among administrative management personnel and easily leads to a high incidence of professional burnout. Therefore, it is urgent to explore the professional burnout of administrative management personnel in universities, deeply understand the causes and occurrence of professional burnout, and then find reasonable solutions. Based on a review of the literature on professional burnout, this paper conducted interviews with administrative personnel from the Quality Management Department, Finance Department, and Logistics Department of Yantai Nanshan University in Shandong, China. A classic professional burnout scale was used for questionnaire surveys, and data analysis was conducted using SPSS 24.0, a specialized statistical analysis tool. It was found that the professional burnout of administrative management personnel at the university involves three dimensions: emotional exhaustion, depersonalization, and low personal accomplishment. In terms of the causes of professional burnout, work pressure, work environment, development opportunities, salary and benefits, and job-person fit directly affect the professional burnout of management personnel. The study suggests that management programs should be humanized and diversified, intervening in human resource management at the organizational level while respecting the diversity of reasons for professional burnout among employees. At the same time, suitable adjustments should be made to the management methods and strategies of Yantai Nanshan University, focusing on improving management efficiency, creating a good working environment, clarifying development channels, implementing fair remuneration, ensuring job-person fit, and conducting comprehensive evaluations to provide support for innovative development in university management. In addition, for the individual differences among employees, it is necessary to create a caring mechanism that is humanized and assist management personnel in balancing their work and family relationships, thus eliminating the influence of personal reasons on professional burnout. This not only provides practical references for building a high-quality and scientifically equipped team of university management talents but also improves the professional burnout phenomenon among administrative management personnel at Yantai Nanshan University, thereby enhancing the overall management efficiency of the university.
Опис: Реформування в різних галузях свідчить про зростання ролі адміністративно-управлінського персоналу в управлінні університетом і з часом воно стає все більш важливим. Однак концепція «акцент на викладанні, нехтування менеджментом» не сприяє викликанню роботи з ентузіазмом серед адміністративно-управлінського персоналу та легко призводить до високої частоти професійного вигорання. На основі огляду літератури про професійне вигорання в кваліфікаційній роботі були проведені інтерв’ю з адміністративним персоналом відділу управління якістю, фінансового відділу та відділу логістики Університету Яньтай Наньшань у Шаньдуні, Китай. Для анкетування використовувалася класична шкала професійного вигорання, а аналіз даних проводився за допомогою SPSS 24.0, спеціалізованого інструменту статистичного аналізу. Встановлено, що професійне вигорання адміністративно-управлінського персоналу вищого навчального закладу включає три виміри: емоційне виснаження, деперсоналізацію та низьку особистісну самооцінку. На професійне вигорання управлінського персоналу безпосередньо впливають робочий тиск, робоче середовище, можливості розвитку, заробітна плата та винагороди, а також відповідність працівника роботі. Дослідження показує, що програми управління мають бути гуманізованими та диверсифікованими, втручаючись в управління людськими ресурсами на рівні організації, поважаючи різноманітність причин професійного вигорання серед працівників. У той же час слід внести відповідні корективи в методи управління та стратегії Університету зосередившись на підвищенні ефективності управління, створенні сприятливого робочого середовища, прояснюючи канали розвитку, впроваджуючи справедливу винагороду, забезпечуючи відповідність посадовця та проведення комплексного оцінювання для підтримки інноваційного розвитку в управлінні університетом. Крім того, для індивідуальних відмінностей між працівниками необхідно створити гуманізований механізм піклування, який допоможе керівному персоналу збалансувати роботу та сімейні стосунки. Це не лише надасть практичні рекомендації для створення високоякісної та науково підготовленої команди талантів університетського менеджменту, але й покращить ситуацію з феноменом професійного вигорання серед адміністративного управлінського персоналу, тим самим підвищуючи загальну ефективність управління університетом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12366
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_LIU_SHAOHUA.pdf
  Restricted Access
1,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.