Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12385
Назва: Improving the Competitiveness Level of ІТ Enterprises
Інші назви: Підвищення рівня конкурентоспроможності ІТ підприємств
Автори: Sun, Yanbo
Сун, Янбо
Ключові слова: competitive strategy
Retail trade
Quanfuyuan Group
конкурентна стратегія
роздрібна торгівля
Quanfuyuan Group
Дата публікації: 2024
Видавництво: SNAU
Бібліографічний опис: Faculty of Economics and Management ; of science manager N. Maslak
Короткий огляд (реферат): The qualification work includes theoretical and methodological aspects of increasing the level of competitiveness of enterprises, contains an analysis of the current state of development of the Shandong company "Zhuang Fu Yuan" and its current level of competitiveness. The work substantiates the competitive strategy of the Quanfuyuan supermarket against the background of the new digital retail trade. The qualification work consists of an introduction, three main sections and conclusions. The completeness and relevance of the research is indicated by the fact that a significant number of relevant sources of information have been processed, which include not only regulatory and legal documents, but also the latest scientific research by specialists and scientists in the field of administrative management. The introduction substantiates the relevance of the research topic, formulates its purpose and tasks, defines the object, subject and methods of the research, reveals the scientific novelty, theoretical and practical significance of the research, provides information on the approval of the results and the structure of the work. The introduction substantiates the relevance of the research topic, formulates its purpose and tasks, defines the object, subject and methods of the research, reveals the scientific novelty, theoretical and practical significance of the research, provides information on the approval of the results and the structure of the work. In the first chapter - "Theoretical and methodological aspects of increasing the level of competitiveness of enterprises" - the essence of the concept of competitiveness and the theoretical foundations of increasing its level are defined. In the second chapter - "Current Analysis of the Competitive Environment of Shandong Quanfuyuan Commercial Group Co., LTD", which consists of three divisions, an in-depth analysis of the current state of development of Shandong Quanfuyuan Commercial Group Co., LTD, corporate culture, PEST analysis, competitive environment analysis, etc. . The analysis is carried out using M. Porter's "Five Forces" model in combination with SWOT analysis. Special attention is paid to identifying problematic issues and substantiating the possibility of developing the company's competitive strategy. In the third chapter - "Development of competitive strategy of Quanfuyuan supermarket against the background of new retail trade", which consists of three divisions, the competitive strategy of the enterprise is substantiated, including the following aspects: first, increasing the level of informatization; secondly, improving the management of personnel development; and third, strengthening the construction of corporate culture.
Опис: Кваліфікаційна робота включає теоретико-методичні аспекти підвищення рівня конкурентоспроможності підприємств, містить аналіз поточного стану розвитку Шаньдунської компанії «Чжуань Фу Юань» та його поточного рівня конкурентоспроможності. В роботі обґрунтовуються конкурентна стратегія супермаркету Quanfuyuan на тлі нової цифрової роздрібної торгівлі. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох основних розділів та висновків. На повноту та актуальність дослідження вказує факт опрацювання значної кількості актуальних джерел інформації, які включають не тільки нормативно-правові документи, а й новітні наукові дослідження фахівців та науковців сфери адміністративного менеджменту. У вступі обґрунтовано актуальність теми дослідження, сформульовано її мету та задачі, визначено об’єкт, предмет і методи дослідження, розкрито наукову новизну, теоретичне й практичне значення дослідження, надано відомості щодо апробації результатів та структури роботи. У вступі обґрунтовано актуальність теми дослідження, сформульовано її мету та задачі, визначено об’єкт, предмет і методи дослідження, розкрито наукову новизну, теоретичне й практичне значення дослідження, надано відомості щодо апробації результатів та структури роботи. У першому розділі – «Теоретико-методологічні аспекти підвищення рівня конкурентоспроможності підприємств» - визначена сутність поняття конкурентоспроможності та теоретичні основи підвищення її рівня. У другому розділі – «Поточний аналіз конкурентного середовища Shandong Quanfuyuan Commercial Group Co., LTD», який складається із трьох підрозділів, проведений поглиблений аналіз поточного стану розвитку Шаньдунської компанії «Чжуань Фу Юань», корпоративної культури, PEST-аналіз, аналіз конкурентного середовища тощо. Аналіз здійснюється за допомогою моделі «П'ять сил» М. Портера в поєднанні з SWOT-аналізом. Особлива увага приділена виявленню проблемних питань та обґрунтування можливості розвитку конкурентної стратегії підприємства. У третьому розділі - «Розробка конкурентної стратегії супермаркету Quanfuyuan на тлі нової роздрібної торгівлі», який складається із трьох підрозділів, обґрунтовується конкурентна стратегія підприємства, включаючи наступні аспекти: по-перше, підвищення рівня інформатизації; по-друге, покращення управління розвитком кадрів; та третє, зміцнення побудови корпоративної культури. У висновках узагальнено результати дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12385
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сун Янбо_073 АДМ.pdf
  Restricted Access
514,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.