Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12438
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZhang, Shuai-
dc.contributor.authorЧжан, Шуай-
dc.date.accessioned2024-09-24T11:15:23Z-
dc.date.available2024-09-24T11:15:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationFaculty of Economics and Management ; of science manager I. D. Samoshkinauk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12438-
dc.descriptionЗі зростанням глобального попиту на інновації, ролі та функції освітніх установ зазнають значних змін, особливо у створенні відділів управління інноваціями та підприємництвом. Ці відділи стали важливою силою у сприянні інтеграції освітніх інновацій із промисловістю та прискоренні трансформації науково-технічних досягнень. У контексті виклику економічної глобалізації, традиційний освітній підхід вже не здатен задовольнити суспільний попит на різноманітні та інноваційні таланти, тому освітнім установам потрібно активно досліджувати нові моделі освіти. Завдяки інтеграції ресурсів та оптимізації послуг, відділи інновацій та підприємництва мають на меті виховувати інноваційні кадри із почуттям соціальної відповідальності та практичними навичками. Однак управління відділом інновацій та підприємництва передбачає багато складних аспектів, таких як організаційна структура, побудова команди, інкубація проєктів та розподіл ресурсів. Як ефективно керувати ним, щоб забезпечити його постійну роль - це нагальне питання, яке мають вирішити освітні установи. У кваліфікаційній роботі досліджені відповідні стратегії управління та теоретична база для надання керівництва щодо реформування та розвитку освітньої сфери. Дане дослідження спрямоване на аналіз поточного стану управління та виклики, з якими стикаються відділи інновацій та підприємництва в освітніх закладах, дослідження їх основних елементів та стратегій, а також застосування запропонованих ефективних методів для удосконалення системи менеджменту відділів інновацій та підприємництва в освітніх закладах.uk_UA
dc.description.abstractAs the global demand for innovation increases, the roles and functions of educational institutions are undergoing major changes, especially in the establishment of innovation and entrepreneurship management departments. These departments have become an important force in promoting the integration of educational innovation with industry and accelerating the transformation of scientific and technological achievements. In the face of the challenge of economic globalization, the traditional education mode is difficult to meet the social demand for diversified and innovative talents, so the educational institutions need to actively explore the new education mode. By integrating resources and optimizing services, the innovation and entrepreneurship department aims to cultivate innovative talents with a sense of social responsibility and practical ability. However, the management of innovation and entrepreneurship departments involves many complex links, such as organizational structure, team building, project incubation and resource allocation. How to effectively manage it to ensure its continuous role is an urgent problem for educational institutions to solve. This paper will explore the relevant management strategies and theoretical basis to provide guidance for the reform and development of the education field. This paper aims to analyze the current management status and challenges of the innovation and entrepreneurship departments of educational institutions, explore their core elements and strategies, and propose effective methods to strengthen management. We will study how to tackle the challenges of globalization through educational innovation, and emphasize cultivating students' entrepreneurial spirit to enhance their future career adaptability and innovation ability. We hope to provide reference for managers, help educational institutions to stand out in the fierce competition, cultivate talents with innovative ability and practical experience, and promote social development and the future progress of the country. The innovation and entrepreneurship sector will play a key role in this transformation, becoming a bridge between theory and practice, school and society, and laying a foundation for the demand for talents in the 21st century.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherSNAUuk_UA
dc.subjectInnovation and Entrepreneurshipuk_UA
dc.subjectEducational Managementuk_UA
dc.subjectEntrepreneurship Managementuk_UA
dc.subjectінновації та підприємництвоuk_UA
dc.subjectменеджмент освітиuk_UA
dc.subjectменеджмент підприємництваuk_UA
dc.titleManagement of innovation and entrepreneurship departments in educational institutionsuk_UA
dc.title.alternativeУправління відділами інновацій і підприємництва в освітніх установахuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhang Shuai.pdf
  Restricted Access
2,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.