Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12454
Назва: Розробка маркетингової стратегії просування продукції промислового підприємства
Інші назви: Development of a marketing strategy for promoting the products of an industrial enterprise
Автори: Голуб, Олександр Іванович
Golub, Oleksandr Ivanovych
Ключові слова: просування продукції
промислове підприємство
маркетингова стратегія
product promotion
industrial enterprise
marketing strategy
Дата публікації: 2024
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Н. О. Макаренко
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі узагальнено сутнісну характеристику, види та етапи розробки маркетингових стратегій просування продукції підприємств; надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Гуала Кложерс Технологія Україна»; проаналізовано маркетингову діяльність компанії; оцінено стан просування продукції підприємства; визначено напрямки зі стратегічного управління просуванням продукції підприємства; сформовано маркетингову стратегію просування продукції підприємства на основі результатів оцінювання комплексу просування; розроблено прогноз показників оцінювання ефективності маркетингової стратегії просування продукції промислового підприємства. Проведене дослідження маркетингової діяльності підприємства виявило, що ТОВ «Гуала Кложерс Технологія Україна» займає лідируючі позиції на ринку пакувальної продукції як в Україні, так і за кордоном. Обґрунтований ефективний маркетинг досліджуваного підприємства забезпечує розширення ринків збуту пакувальної продукції, особливо міжнародних (експорт підприємства займає більше 80%), лімітування ризиків при виході на нові ринки; сприяє формуванню налагодженої маркетингової системи, формує стабільні канали збуту; полегшує визначення цільової аудиторії, сегментації ринку; ідентифікує можливі напрями співпраці з замовниками і отримання безцінного досвіду ефективного ведення бізнесу. Визначено, що ефективний розвиток маркетингу в компанії уможливлює утримання лідируючих позицій ТМ «Guala Closures» на промисловому ринку пакувальних матеріалів. Розроблено комплекс напрямків стратегічного управління просуванням промислової продукції представлений системним ланцюжком, котрий характеризується наступними рисами: технологічний або строго визначений набір ознак, з котрих складається увесь ланцюг; взаємний нерозривний зв'язок всіх ланок, а саме без однієї ланки не можуть функціонувати інші; необхідність заміни усього ланцюжка, починаючи від аналізу ринку і до умов продажу конкретним покупцям при зміні стратегії; зв'язок із системним ланцюжком усього бізнесу і необхідність докорінних змін, починаючи від ефективності організації виробництва до стимулювання продажів при істотній зміні стратегії просування промислової продукції.
Опис: The qualification work summarizes the essential characteristics, types and stages of development of marketing strategies for the promotion of enterprise products; the organizational and economic characteristics of «Guala Closers Technology Ukraine» LLC are provided; the marketing activity of the company was analyzed; the state of promotion of the company's products was assessed; directions for strategic management of the promotion of the company's products are defined; a marketing strategy for the promotion of the company's products was formed based on the results of the evaluation of the promotion complex; developed a forecast of indicators for evaluating the effectiveness of the marketing strategy for the promotion of the products of an industrial enterprise. The conducted research of the enterprise's marketing activity revealed that «Guala Closures Technology Ukraine» LLC occupies a leading position in the market of packaging products both in Ukraine and abroad. Reasoned and effective marketing of the researched enterprise ensures the expansion of the sales markets of packaging products, especially international ones (exports of the enterprise take up more than 80%), limiting risks when entering new markets; contributes to the formation of an established marketing system, forms stable sales channels; facilitates the definition of the target audience, market segmentation; identifies possible areas of cooperation with customers and obtaining invaluable experience in effective business management. It was determined that the effective development of marketing in the company makes it possible to maintain the leading positions of TM «Guala Closures» in the industrial market of packaging materials. A set of directions for strategic management of the promotion of industrial products has been developed, represented by a system chain, which is characterized by the following features: a technological or strictly defined set of features that make up the entire chain; mutual inseparable connection of all links, namely, without one link, the others cannot function; the need to replace the entire chain, starting from the market analysis and the terms of sale to specific buyers when the strategy is changed; the connection with the system chain of the entire business and the need for fundamental changes, starting from the efficiency of the production organization to the stimulation of sales with a significant change in the strategy of promoting industrial products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12454
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Голуб О.І. Кваліфікаційна_робота_2024.pdf
  Restricted Access
1,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.