Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMiao, Xiaohu-
dc.contributor.authorМяо, Сяоху-
dc.date.accessioned2024-10-09T09:51:12Z-
dc.date.available2024-10-09T09:51:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationFaculty of Economics and Management ; of science manager T. Kharchenkouk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12581-
dc.descriptionВ епоху глобалізації та інтернаціоналізації економіки єдиним критерієм ефективності та результативності суб’єктів господарювання є конкурентоспроможність. Забезпечення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання на міжнародному ринку в умовах глобальної економіки набуло особливої актуальності. Глобалізація є визначальною рисою світової економіки, і залежність економіки від зовнішніх ринків зростає. Отже, розвиток глобальної конкуренції зумовлює необхідність розробки економічних стратегій, спрямованих на підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємств. Автором запропоновано організаційно-фінансові принципи забезпечення конкурентоспроможності підприємства, інформаційно аналітичний інструментарій контролю ефективності та конкурентоспроможності підприємства, визначено та продемонстровано логіку узгодження цілей управління бізнесом за допомогою аналітичного інструментарію управління ефективністю підприємства та розроблено методику комплексної оцінки конкурентоспроможності підприємства. Дане дослідження спрямоване на підвищення конкурентоспроможності підприємства. Проводячи глибокі дослідження теорії конкурентоспроможності, аналізуючи фактори її впливу та стратегії розвитку, а також оцінюючи існуючі моделі оцінки конкурентоспроможності, у цьому дослідженні розглядається сучасний стан конкурентоспроможності підприємства за допомогою аналізу кейсів та пропонуються стратегії підвищення конкурентоспроможності. Крім того, проаналізовано вплив бізнес-середовища на конкурентоспроможність підприємства та запропоновано відповідні заходи реагування та стратегічні напрямки. У цьому дослідженні використовується аналіз літератури та методи кейс-стаді для розгляду та аналізу теорії конкурентоспроможності, дослідження стану конкурентоспроможності підприємств-кейсів та узагальнення результатів дослідження. Також у дослідженні використовувалися методи статистичного, економічного та фінансового аналізу та методи дослідження: групування, аналіз, синтез, порівняння тощо. Результати дослідження забезпечують теоретичне обґрунтування та практичні рекомендації для підприємств щодо підвищення конкурентоспроможності.uk_UA
dc.description.abstractIn the era of globalization and internationalization of the economy, the only criterion for efficiency and effectiveness of economic entities is competitiveness. Ensuring the competitiveness of economic entities in the international market in a global pandemic has become especially important. Globalization is a defining feature of the world economy, and economies’ dependence on foreign markets is growing. Thus, the development of global competition necessitates the development of economic strategies aimed at improving the efficiency and competitiveness of enterprises. The authors proposed organizational and financial principles of ensuring the competitiveness of the enterprise, information, and analytical tools for controlling the efficiency and competitiveness of enterprises, identified and demonstrated the logic of harmonizing business management goals using analytical tools for managing the efficiency of the enterprise and developed methods for integrated assessment of enterprise competitiveness. Techniques of statistical, economic, and financial analysis were used in the study; used research methods: grouping, analysis, synthesis, comparison, etc. This study aims to enhance enterprise competitiveness. By conducting in depth research on competitiveness theory, analyzing its influencing factors and development strategies, and evaluating existing competitiveness evaluation models, this study examines the current state of enterprise competitiveness through case analysis and proposes strategies for improving competitiveness. Additionally, it analyzes the impact of the business environment on enterprise competitiveness and suggests relevant response measures and strategic directions. This study adopts literature analysis and case study methods to review and analyze competitiveness theory, investigate the competitiveness status of case enterprises, and summarize the research findings. The research results provide theoretical support and practical guidance for enterprises to enhance competitiveness.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherSNAUuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectcompetitiveness theoryuk_UA
dc.subjectпідприємливістьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectтеорія конкурентоспроможностіuk_UA
dc.titleManagement of the competitiveness of the enterpriseuk_UA
dc.title.alternativeУправління конкурентоспроможністю підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Miao_Xuao_Xu_диск.pdf
  Restricted Access
1,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.