Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12582
Назва: Improvement of financial management of enterprise
Інші назви: Удосконалення фінансового менеджменту підприємства
Автори: Pan, Linlin
Пан, ЛінЛін
Ключові слова: financial management
administration
combined unit of Alibaba
фінансовий менеджмент
адміністрування
об'єднаний підрозділ Alibaba
Дата публікації: 2024
Видавництво: SNAU
Бібліографічний опис: Faculty of Economics and Management ; of science manager М. Fihurna
Короткий огляд (реферат): With the rapid development of economy, enterprises show a cross-industry, cross-regional and even transnational group development trend.Nowadays, the scale of enterprises is expanding day by day, and the organizational structure is becoming more and more complex. Due to the existence of principal-agent problems, the scientific and effectiveness of group management, especially financial management, has become a prominent problem affecting the healthy and sustainable development of enterprises. Control power is the core competitiveness of large enterprise groups, and the management of Chinese enterprise groups generally has the problem of excessive centralization or decentralization, and the moderate financial management mode has become the fundamental guarantee for large enterprise groups to maintain strong vitality . Alibaba Group, as a representative of the emerging Internet enterprise group, has a huge scale and must not only face.The management problems brought about by the expansion of enterprises, but also to deal with the uncertainty of the external environment, the innovation of technology and the variability of user needs and many other problems of the test, the scientific and effective of its financial management model put forward higher requirements. In order to cope with this challenge, Alibaba's financial management model has also experienced the troubles of centralization and decentralization in its development process, until it proposed a financial management model combining centralization and decentralization based on its operation strategy of "big middle desk and small front desk". This paper chooses Alibaba as a case to study the financial management mode of large enterprise groups.Based on the principal-agent theory, group financial management theory and risk management theory, this paper has sorted out the evolution process of its financial management mode and clarified the three stages and characteristics of its financial management: centralization, decentralization and unification. The paper focuses on the scientific nature and effectiveness of Alibaba's financial management model, which is based on "big, middle and small front desk" : the innovation of the regular staff "rotation" system is an important premise for Alibaba to implement the "unified and combined" financial management model; Flexible, efficient, timely and reliable "middle desk" meets the needs of the group's rapid expansion, but also brings advantages such as employee maker, organizational streamlining, process standardization, intelligent means, precise control, and remarkable results. Alibaba's financial management model based on the combination of "big, middle and small front desk" has set other enterprises.The team development provides beneficial reference: to improve the ability of healthy and sustainable development of enterprises based on organizational reengineering, to build the core competitiveness of enterprises based on the unification and appropriateness of financial management, and to make full use of modern information technology to realize organizational reform.
Опис: Зі стрімким розвитком економіки підприємства демонструють тенденцію розвитку міжгалузевих, міжрегіональних і навіть транснаціональних груп. Сьогодні масштаби підприємств розширюються з кожним днем, а організаційна структура стає все більш складною. Через існування проблем принципал-агент, науковість та ефективність управління групою, особливо фінансового управління, стала помітною проблемою, що впливає на здоровий та сталий розвиток підприємств. Сила контролю є основною конкурентоспроможністю великих підприємницьких груп, а управління китайськими підприємницькими групами, як правило, має проблему надмірної централізації або децентралізації, а помірний режим фінансового управління став основною гарантією для великих підприємницьких груп для підтримки сильної життєздатності. Alibaba Group, як представник нової групи інтернет-підприємств, має величезні масштаби і повинна не тільки зіткнутися з проблемами управління, спричиненими розширенням підприємств, але й мати справу з невизначеністю зовнішнього середовища, інноваціями технологій та мінливістю потреб користувачів та багатьма іншими проблемами тесту, науковою та ефективною моделлю фінансового управління висуває більш високі вимоги. Щоб впоратися з цим викликом, модель фінансового менеджменту підприємства Alibaba також зіткнулася з проблемами централізації та децентралізації в процесі свого розвитку, поки не запропонувала модель фінансового менеджменту, що поєднує централізацію і децентралізацію на основі своєї операційної стратегії "великий середній стіл і маленький фронт-деск". На основі теорії принципала-агента, теорії групового фінансового менеджменту та теорії управління ризиками в цій статті розглянуто процес еволюції моделі фінансового менеджменту компанії Alibaba та з'ясовано три етапи і характеристики її фінансового менеджменту: централізація, децентралізація та уніфікація. Кваліфікаційна робота зосереджується на науковому характері та ефективності моделі фінансового менеджменту Alibaba, яка базується на "великому, середньому та малому фронт-деск": інновація системи "ротації" штатного персоналу є важливою передумовою для Alibaba для впровадження "уніфікованої та комбінованої" моделі фінансового менеджменту; гнучкий, ефективний, своєчасний та надійний "середній стіл" відповідає потребам швидкого розширення групи, але також приносить такі переваги, як створення співробітників, організаційна оптимізація, стандартизація процесів, інтелектуальні засоби, точний контроль та чудові результати. Модель фінансового менеджменту Alibaba, заснована на поєднанні "великої, середньої та малої стійки реєстрації", встановила інші підприємства. Розвиток команди дає корисні рекомендації: покращити здатність здорового та сталого розвитку підприємств на основі організаційного реінжинірингу, побудувати основну конкурентоспроможність підприємств на основі уніфікації та адекватності фінансового менеджменту, а також повною мірою використовувати сучасні інформаційні технології для реалізації організаційної реформи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12582
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pan Linlin_диск.pdf
  Restricted Access
1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.