Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12828
Назва: Управління і адміністрування якістю надання медичних послуг лікувального закладу
Інші назви: Management and administration of the quality of medical services provided by the medical institution
Автори: Пак, Є. С.
Park, E. S.
Ключові слова: медична реформа
медичні послуги
адміністративне управління
medical reform
medical services
administrative management
Дата публікації: 2024
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник І. І. Конєва
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні аспекти якості надання медичних послуг як об’єкта управління в лікувальних закладах. Визначено, що управління якістю медичних послуг — це комплекс заходів, спрямованих на постійне вдосконалення процесів надання медичної допомоги. Цей процес включає в себе чітке планування, забезпечення необхідних ресурсів, систематичний контроль якості та пошук нових шляхів для підвищення ефективності. При цьому, основний фокус завжди спрямований на задоволення потреб пацієнта та надання йому безпечної та якісної медичної допомоги на всіх етапах взаємодії з медичною установою. Проведене дослідження засвідчило, що в КНП «Світловодська ЦРЛ» СМР існує чіткий і систематичний контроль за реалізацією всіх прийнятих управлінських рішень, що пов'язані з якістю надання медичних послуг. Цей контроль здійснюється в рамках затверджених програм та положень, що забезпечує їх ефективне виконання. Доведено, що розвиток системи постійного моніторингу задоволеності пацієнтів, моніторингу динаміки обсягів медичної допомоги, проведення аналізу якості надання медичних послуг і розширення їхнього переліку, активне сприяння в підвищенні кваліфікації медичних кадрів, а також своєчасне оновлення медичного обладнання, дасть змогу КНП «Світловодська ЦРЛ» СМР стати кращою організацією охорони здоров'я серед конкурентних медичних організацій.
Опис: The theoretical aspects of the quality of the provision of medical services as an object of management in medical institutions are considered in the qualification work. It was determined that the management of the quality of medical services is a set of measures aimed at the continuous improvement of the processes of providing medical care. This process includes clear planning, provision of necessary resources, systematic quality control and finding new ways to improve efficiency. At the same time, the main focus is always aimed at meeting the patient's needs and providing him with safe and high-quality medical care at all stages of interaction with the medical institution. The conducted research proved that there is a clear and systematic control over the implementation of all the management decisions made, related to the quality of the provision of medical services, in the Svitlovodsk TsRL of the SMR. This control is carried out within the framework of approved programs and regulations, which ensures their effective implementation. It has been proven that the development of a system of constant monitoring of patient satisfaction, monitoring of the dynamics of the volume of medical care, conducting an analysis of the quality of the provision of medical services and expanding their list, active assistance in improving the qualifications of medical personnel, as well as timely updating of medical equipment, will enable the "Svitlovodsk TsRL" SMR to become the best healthcare organization among competing healthcare organizations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12828
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_ПАК_Є..pdf
  Restricted Access
1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
ТИТУЛ_ПАК_Є.pdf
  Restricted Access
228,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.