Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12871
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тітаренко, Діна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Titarenko, D. M. | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-20T12:18:37Z | - |
dc.date.available | 2024-12-20T12:18:37Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. П. Славкова | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12871 | - |
dc.description | The qualification work identifies the main approaches to defining key concepts of the study, in particular such as: "public management", "environmental protection", "environmental management", "environmental security", "sustainable development" and others. It is stated that world crises and full-scale invasion provoke the emergence of global problems, cause a comprehensive, threatening situation for states, organizations, international institutions and individuals. The development of society, scientific and technological progress and informatization of all spheres of life provoke the need for society to choose the formation of a priority for resource conservation, and in a broad sense this is the life of future generations, or further economic growth. It is stated that the effectiveness of regulating relations on environmental protection, ensuring ecological safety and rational use of nature continues to remain low, as evidenced, first of all, by the state of the environment in a significant part of the territory of Ukraine, the deterioration of the health of the population, the depletion of natural resources. It is established that the activities of executive bodies of general competence in the field of environmental protection, local authorities, territorial divisions of central executive bodies of general competence in the field of environmental protection, as a general rule, are carried out within the borders of the relevant local body covering its territory. It is proved that the formation of an economic mechanism for nature use of the forward-looking type should take place on the basis of compliance with the principle of hierarchy, which will allow ensuring complementarity and integrity of regulatory measures and eliminating conflicts of interest both at the level of regulatory bodies and at the level of subjects of natural economic and environmental activities of the public sector. It is substantiated that the existing system of financial support for environmental protection does not provide sufficient investment and financing of current environmental protection costs. | uk_UA |
dc.description.abstract | В кваліфікаційній роботі виокремлено основні підходи до визначення ключових понять дослідження, зокрема таких як: «публічне управління», «природоохоронна діяльність», «навколишнє природне середовище», «природокористування», «екологічна безпека», «сталий розвиток» та інші. Констатовано, що світові кризи та повномасштабне вторгнення провокують появу глобальних проблем, спричиняють всеохоплююче, загрозливе становище держав, організацій, міжнародних інституцій та особи. Розвиток суспільства, науково-технічний прогрес та інформатизація всіх сфер життя провокує потребу вибору суспільством формування пріоритету збереження ресурсів, а в широкому розумінні це життя майбутніх поколінь, або подальше економічне зростання. Констатовано, що ефективність регулювання відносин з охорони навколишнього природного середовища, забезпечення екологічної безпеки та раціонального природокористування продовжує залишатися низькою, про що свідчить, передусім, стан довкілля на значній частині території України, погіршення здоров’я населення, виснаження природних ресурсів. Встановлено, що діяльність органів виконавчої влади загальної компетенції у сфері захисту навколишнього середовища, місцевих органів влади, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади загальної компетенції у сфері захисту навколишнього природного середовища, за загальним правилом, здійснюється в межах кордонів відповідного місцевого органу, що охоплює його територію. Доведено, що формування економічного механізму природокористування випереджального типу має відбуватися на основі дотримання принципу ієрархічності, що дасть змогу забезпечити взаємодоповнюваність і цілісність регуляторних підойм та усунути конфлікт інтересів як на рівні контролюючих органів, так і на рівні суб’єктів природно-господарської та природоохоронної діяльності публічного сектору. Обґрунтовано, що існуюча система фінансового забезпечення охорони навколишнього природного середовища не забезпечує достатніх обсягів інвестиційних вливань і фінансування поточних природоохоронних витрат. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | СНАУ | uk_UA |
dc.subject | державне управління | uk_UA |
dc.subject | державна політика | uk_UA |
dc.subject | природоохоронна діяльність | uk_UA |
dc.subject | public administration | uk_UA |
dc.subject | public policy | uk_UA |
dc.subject | environmental protection activities | uk_UA |
dc.title | Публічне управління природоохоронною діяльністю | uk_UA |
dc.title.alternative | Public management of environmental activities | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Економіки та менеджменту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тітаренко_Диск.pdf Restricted Access | 1,12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.