Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12888
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаврик, Юрій Володимирович-
dc.contributor.authorLavryk, Yuriy Volodymyrovych-
dc.date.accessioned2024-12-23T09:52:44Z-
dc.date.available2024-12-23T09:52:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет агротехнологій та природокористування ; наук. керівник О. В. Коваленкоuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12888-
dc.descriptionThe study examines the impact of virtual reality (VR) on excursion activities, specifically in the context of the Sumy region and Ukraine as a whole. Detailed examples of the implementation of VR technologies in the tourism industry are presented, including virtual tours of significant historical and cultural landmarks such as the Spaso-Preobrazhensky Cathedral and the Savchenko Museum. The author emphasizes the advantages of VR, such as expanding access to landmarks, the ability to induce emotional experiences, and improving training and learning across various fields, including education, medicine, architecture, and entertainment. A separate section of the text discusses the impact of the war in Ukraine and the COVID-19 pandemic on the development of excursion activities, particularly the shift towards domestic tourism and the patriotic perception of one’s own culture and heritage. Examples of the use of VR technologies in an international context are also provided, specifically in museums such as the Louvre and the "Amsterdam in VR" project, which demonstrate how technologies can enhance the tourist experience. Virtual reality proves to be a powerful tool for the restoration, popularization, and development of cultural heritage, opening new opportunities for attracting tourists and improving their connection with the surrounding world.uk_UA
dc.description.abstractВ даній роботі розглянуто вплив віртуальної реальності (VR) на екскурсійну діяльність, зокрема в контексті Сумського регіону та України в цілому. Подаються детальні приклади впровадження VR-технологій у туристичній індустрії, включаючи віртуальні тури по значущим історичним та культурним пам'яткам, таким як Спасо-Преображенський кафедральний собор, музей Савченка. Автор акцентує увагу на перевагах VR, таких як розширення доступу до пам'яток, можливість індукції емоційного досвіду, поліпшення навчання та тренувань у різних сферах, включаючи освіту, медицину, архітектуру та розваги. В окремій частині тексту обговорюється вплив війни в Україні та пандемії COVID-19 на розвиток екскурсійної діяльності, зокрема зміщення акценту на внутрішній туризм і патріотичне сприйняття власної культури та спадщини. Також наведені приклади використання VR-технологій у міжнародному контексті, зокрема в музеях, таких як Лувр, і проект "Amsterdam in VR", які демонструють, як технології можуть вдосконалити туристичний досвід. Віртуальна реальність виявляється потужним інструментом для відновлення, популяризації та розвитку культурної спадщини, відкриваючи нові можливості для залучення туристів та покращення їхнього взаємозв'язку з оточуючим світом.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectісторико-культурний туризмuk_UA
dc.subjectзбереженняuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjecthistorical and cultural tourismuk_UA
dc.subjectpreservationuk_UA
dc.titleВикористання віртуальної реальності в екскурсійній діяльності Сумського регіонуuk_UA
dc.title.alternativeThe Use of Virtual Reality in the Excursion Activities of the Sumy Regionuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Агротехнологій та природокористування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магістерська кваліфікаційна робота Лаврика Юрія Володимировича.pdf
  Restricted Access
3,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.