Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorSergienko, N. V.-
dc.date.accessioned2025-01-03T09:36:51Z-
dc.date.available2025-01-03T09:36:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник М. І. Гордієнкоuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12985-
dc.descriptionThe relevance of the research topic is due to the fact that today, to ensure the uninterrupted functioning of the vital activity of the population and the state as a whole, the government of Ukraine has taken priority measures, according to which the country's budgets were reoriented to military purposes and the implementation of the most necessary social expenditures to support the population. The qualification work considers the features of accounting and analysis of income and expenses of a local government using the example of the Financial Department of the Nyzhnosyrovatsk Village Council of the Sumy district of the Sumy region. The department's income is divided into income from exchange and non-exchange operations, income from exchange operations is a budget allocation, is within 26 percent, and transfers are about 74%. Accordingly, the total amount of income received by the financial department in 2023 increased by 967768 hryvnias, compared to the base year. In 2021, 32112.3 thousand hryvnias were allocated from the general budget fund to finance the socio-cultural sector and social protection; in 2022 - 34289.1 thousand hryvnias; and in 2023 - 35556.6 thousand hryvnias. Thus, as we see, the largest share in the overall structure of the expenditure part is occupied by expenditures on education, respectively, in 2021 - 82.04%; in 2022 - 81.51%, and in 2023 - 81.18%. The analysis of scientific research and publications allowed us to draw conclusions and form our own results of scientific research, which have certain elements of scientific novelty, namely: - the importance of budget policy in the formation of the financial potential of territories was revealed; - the features of the formation of the revenue part of a rural territorial community were determined; - the effectiveness of the use of automated software products for the formation of budget institution estimates and increasing the efficiency of local financial management was proven; - the need to develop a Strategy for the Development of a Territorial Community was determined, in particular the expediency of using SWOT analysis to determine the advantages, challenges and risks of the prospective development of a territorial community was determined; - the study of international experience in budget decentralization will allow the legislative expansion of authority at the local level.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність теми дослідження викликана тим, що на сьогодні для забезпечення безперебійного функціонування життєдіяльності населення і держави в цілому урядом України були вжиті першочергові заходи, згідно з якими бюджети країни були переорієнтовано на військові цілі та здійснення найнеобхідніших соціальних видатків, для підтримки населення. В кваліфікаційній роботі розглянуто особливості обліку і аналізу доходів і видатків органу місцевого самоврядування на прикладі Фінансового управління Нижньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області. Доходи управління поділяються на доходи від обмінних та необмінних операцій, доходи від обмінних операцій – це бюджетне асигнування, знаходяться в межах 26 відсотків, а трансферти – близько 74%. Відповідно загальна сума доходів отриманих фінансовим управління у 2023 році зросла на 967768 гривень, проти базисного року. На фінансування галузей соціально-культурної сфери та на соціальний захист направлено коштів загального фонду бюджету у 2021 році у сумі 32112,3 тис. гривень; у 2022 році - 34289,1 тис. гривень та у 2023 році - 35556,6 тис. гривень. Таким чином, як ми бачимо найбільшу питому вагу у загальній структурі видаткової частини займають видатки на освіту, відповідно у 2021 році – 82,04 %; у 2022 році – 81,51 %, а у 2023 році – 81,18 %. Проведений аналіз наукових досліджень та публікацій дозволив зробити висновки та сформувати власні результати наукового дослідження, які мають окремі елементи наукової новизни, а саме: - розкрито значення бюджетної політики у формуванні фінансового потенціалу територій; - визначено особливості формування дохідної частини сільської територіальної громади; - доведено ефективність застосування автоматизованих програмних продуктів для формування кошторису бюджетної установи та підвищення ефективності управління місцевими фінансами; - визначено необхідність розробки Стратегії розвитку територіальної громади, зокрема доцільність використання SWOT-аналізу для визначення переваг, викликів та ризиків перспективного розвитку територіальної громади; - вивчення міжнародного досвіду бюджетної децентралізації, дозволить на законодавчому рівні розширення владних повноважень на місцевому рівні.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectоб’єднана територіальна громадаuk_UA
dc.subjectдоходиuk_UA
dc.subjectвидаткиuk_UA
dc.subjectunited territorial communityuk_UA
dc.subjectincomeuk_UA
dc.subjectexpensesuk_UA
dc.titleОсобливості організації обліку та аналіз ефективності використання доходів і видатків сільської об’єднаної територіальної громадиuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of accounting organization and analysis of the efficiency of using income and expenses of a rural united territorial communityuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сергієнко Н.В. _ диплом.pdf
  Restricted Access
6,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.