Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13156
Назва: Формування позитивного іміджу медичної установи
Інші назви: Formation of a positive image of a medical institution
Автори: Головченко, Тетяна Юріївна
Holovchenko, T. Yu.
Ключові слова: формування іміджу
стратегія розвитку
електронний ресурс
image formation
development strategy
electronic resource
Дата публікації: 2024
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Л. І. Калачевська
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі досліджено суть, деталі і проблеми формування позитивного іміджу медичної установи; визначено стратегічні напрямки формування іміджу медичного закладу; систематизовано та узагальнено теоретико - методичні аспекти формування іміджу медичної установи та його складові елементи. Проведена діагностика складових елементів формування позитивного іміджу медичної установи та досліджено їх вплив на стратегію розвитку лікарні, проаналізована діяльність медичного закладу за: інтелектуальною, інформаційною, фінансовою, кадровою, технологічною, маркетинговою, організаційно-управлінською складовими. Визначено, що головні цілі формування позитивного іміджу медичної установи повинні полягати в організації електронних каналів формування іміджу підприємства як елементу стратегії розвитку медичного закладу в несприятливих умовах, що склалися в даному регіоні шляхом впровадження сучасних інформаційних технологій та вдосконаленню телемедицини; швидкій адаптації управлінської діяльності і всієї системи формування позитивного іміджу медичної установи до мінливих зовнішніх і внутрішніх, економічних та політичних умов. Вибір стратегічних напрямків впровадження заходів щодо формування позитивного іміджу медичного закладу було здійснено на основі визначення критеріїв оцінки ефективності господарської діяльності та запропоновано вдосконалити організацію електронних каналів формування іміджу підприємства за рахунок впровадження сучасних інформаційних технологій на засадах менеджменту і вдосконалення їх видів через впровадження використання електронних ресурсів для ефективного функціонування телемедицини. На основі впровадження сучасних інформаційних технологій запропоновано вдосконалений алгоритм формування та реалізації бізнес-проекту формування позитивного іміджу медичної установи. Доведено, що використання сучасних інформаційних технологій відповідає цілям та задачам пошуку шляху ефективного формування позитивного іміджу лікарні, є ритмічним, прибутковим, таким, що не потребує суттєвих капітальних вкладень та максимально ефективно використовує наявні на підприємстві матеріальні ресурси. Суб’єкт господарювання зможе забезпечити власну конкурентоспроможність медичній сфері за рахунок використання сучасних інформаційних технологій, мінімізацію витрат задля забезпечення формування позитивного іміджу медичної установи.
Опис: The qualification work investigated the essence, details and problems of forming a positive image of a medical institution; identified strategic directions of forming the image of a medical institution; systematized and generalized theoretical and methodological aspects of forming the image of a medical institution and its constituent elements. Diagnostics of the constituent elements of forming a positive image of a medical institution was carried out and their impact on the hospital development strategy was studied, the activities of the medical institution were analyzed according to: intellectual, informational, financial, personnel, technological, marketing, organizational and managerial components. It was determined that the main goals of forming a positive image of a medical institution should be to organize electronic channels for forming the image of the enterprise as an element of the development strategy of a medical institution in adverse conditions that have developed in this region through the introduction of modern information technologies and the improvement of telemedicine; rapid adaptation of management activities and the entire system of forming a positive image of a medical institution to changing external and internal, economic and political conditions. The selection of strategic directions for the implementation of measures to form a positive image of a medical institution was carried out on the basis of determining the criteria for assessing the effectiveness of economic activity and it was proposed to improve the organization of electronic channels for forming the image of the enterprise by introducing modern information technologies on the principles of management and improving their types through the introduction of the use of electronic resources for the effective functioning of telemedicine. Based on the introduction of modern information technologies, an improved algorithm for the formation and implementation of a business project for the formation of a positive image of a medical institution was proposed. It was proven that the use of modern information technologies meets the goals and objectives of finding a way to effectively form a positive image of a hospital, is rhythmic, profitable, does not require significant capital investments and uses the material resources available at the enterprise as efficiently as possible. The business entity will be able to ensure its own competitiveness in the medical field by using modern information technologies, minimizing costs to ensure the formation of a positive image of a medical institution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13156
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Головченко.pdf
  Restricted Access
713,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.