Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13163
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Анна Олександрівна-
dc.contributor.authorBoyko, Anna Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2025-01-17T11:18:24Z-
dc.date.available2025-01-17T11:18:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник І. М. Онопрієнкоuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13163-
dc.descriptionThe qualification work is devoted to the development of an effective management system and the formation of components of the marketing complex of an agricultural enterprise. The study highlights modern theoretical and methodological approaches to the organisation of marketing activities in the agricultural sector, which is one of the key sectors of the economy. The main attention is paid to the analysis of external and internal environment factors that influence the construction of the marketing complex and the development of strategies aimed at increasing the competitiveness of agricultural enterprises. The article systemises approaches to formation of components of the marketing complex (commodity, pricing, communication, and sales policies) with consideration of specific features of agricultural activity. It is proposed to optimise the existing system of marketing management of the researched enterprise, which will facilitate innovative development and form an effective mechanism for implementing the elements of the developed marketing complex. In modern conditions, all agricultural enterprises respond quickly and appropriately to environmental changes and make appropriate changes in production aimed at maximising consumer satisfaction. The availability of such a mechanism allows to preserve and develop the competitive advantage of the enterprise, increase its potential. The practical significance of the work is to offer tools for optimising marketing processes in the agricultural sector. This allows enterprises to respond more effectively to market challenges, meet consumer needs and achieve stable economic growth. The conducted analysis of marketing activities of enterprises revealed that in order to ensure competitive advantages, it is advisable for an agricultural firm to develop and implement an effective advertising campaign, which will include analysis of the target audience, selection of promotion channels, the advertising campaign itself and the formulation of key messages. The results of the study can be used by both managers of agricultural enterprises and marketing specialists to develop and implement marketing strategies based on innovative and adaptive solutions.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розробці ефективної системи управління та формуванню складових комплексу маркетингу аграрного підприємства. У дослідженні висвітлено сучасні теоретико-методологічні підходи до організації маркетингової діяльності в аграрному секторі, що є однією з ключових галузей економіки. Основна увага приділяється аналізу чинників зовнішнього та внутрішнього середовища, які впливають на побудову комплексу маркетингу, та розробці стратегій, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності продукції сільськогосподарських підприємств. У роботі систематизовано підходи до формування складових комплексу маркетингу (товарна, цінова, комунікаційна, збутова політики) з урахуванням специфіки аграрної діяльності. Запропоновано оптимізувати наявну систему управління маркетингом досліджуваного підприємства, що сприятиме інноваційному розвитку і формуватиме ефективний механізм реалізації елементів розроблюваного комплексу маркетингу. У сучасних умовах всі сільськогосподарські підприємства швидко і належним чином реагують на зміни навколишнього середовища і вносять відповідні зміни у виробництво, спрямовані на максимальне задоволення потреб споживачів. Наявність такого механізму дозволяє зберегти і розвинути конкурентну перевагу підприємства, підвищити його потенціал Практичне значення роботи полягає у запропонуванні інструментарію для оптимізації маркетингових процесів в аграрному секторі. Це дозволяє підприємствам ефективніше реагувати на виклики ринку, задовольняти потреби споживачів і досягати стабільного економічного зростання. Проведений аналіз маркетингової діяльності підприємствам виявив, що для забезпечення конкурентних переваг агрофірмі доцільно розробляти та реалізовувати ефективну рекламну кампанію, яка буде включати аналіз цільової аудиторії, вибір каналів просування, саму рекламну кампанію та формулювання ключових повідомлень. Результати дослідження можуть бути використані як керівниками аграрних підприємств, так і фахівцями у сфері маркетингу для розробки та реалізації маркетингових стратегій, що базуються на інноваційних і адаптивних рішеннях.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectcommunicationsuk_UA
dc.titleСистема управління та формування складових комплексу маркетингу аграрного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeManagement system and formation of components of the marketing complex of an agricultural enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойко А._Кваліфікаційна_робота_2024.pdf
  Restricted Access
1,36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.