Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13165
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖорнокуй, Богдан Олександрович-
dc.contributor.authorZhornokuy, B. O.-
dc.date.accessioned2025-01-17T12:13:08Z-
dc.date.available2025-01-17T12:13:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник М. О. Лишенкоuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13165-
dc.descriptionThe qualification work studies the theoretical and methodological foundations of the formation of strategic directions of digital marketing of a processing enterprise. The organizational and economic characteristics are considered and the marketing activities of the enterprise are assessed. The author has assessed the strategic directions of digital marketing of a processing enterprise. The features of the implementation of digital marketing as a tool for anti-crisis development of the enterprise are determined and the strategies for promoting the enterprise on the Internet and social networks are investigated. The work presents a plan for the implementation of strategic directions of digital marketing of a processing enterprise. Digital marketing is an integral part of the modern business environment. It is based on tools that ensure the promotion of goods and services through digital communication channels. The use of digital marketing allows processing enterprises to significantly increase their competitiveness, adapting to the conditions of global digitalization of the economy. The essence of digital marketing is the use of tools and methods to ensure interactive interaction with the audience through digital channels. The importance of digital marketing is due to rapid changes in consumer preferences and the need for enterprises for flexible marketing strategies. Digital tools do not allow personalization of communications, as well as obtaining data for analysis and prediction of consumer behavior.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі вивчено теоретико - методичні основи формування стратегічних напрямків діджитал-маркетингу переробного підприємства. Розглянуто організаційно – економічну характеристику та проведена оцінка маркетингової діяльності підприємства. Автором здійснена оцінка стратегічних напрямів діджитал-маркетингу переробного підприємства. Визначено особливості впровадження діджитал-маркетингу як інструменту антикризового розвитку підприємства та досліджено стратегії просування підприємства в Інтернеті та соціальних мережах. В роботі представлено план впровадження стратегічних напрямків діджитал-маркетингу переробного підприємства. Digital-маркетинг є невід’ємною складовою сучасного підприємницького середовища. У його основі лежать інструменти, що забезпечують просування товарів і послуг через цифрові канали комунікації. Застосування digital-маркетингу дозволяє переробним підприємствам значно підвищити свою конкурентоспроможність, адаптуючись до умов глобальної цифровізації економіки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectдіджитал-маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.titleСтратегічні напрямки діджитал-маркетингу переробного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeStrategic directions of digital marketing of a processing enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жорнокуй Б._ Кваліфікаційна_робота_2024.pdf
  Restricted Access
940,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.