Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13173
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВиниченко, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorVynychenko, Sergiy Mykolayvych-
dc.date.accessioned2025-01-20T10:22:25Z-
dc.date.available2025-01-20T10:22:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. М. Селезеньuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13173-
dc.descriptionIn the qualification work, the theoretical and methodical foundations of managing the product range of the enterprise were investigated; the state of the company's product range was investigated; and the state of marketing management of the company's product range. Іn the work, research was conducted and the essence of product assortment as an object of management at a modern enterprise was determined, as well as the problems of increasing the effectiveness of the organization's assortment policy. The work examines the concept of "product assortment" and presents the main directions in the area of assortment formation. The formation of the assortment is defined as an activity of assembling a set of goods that allows you to satisfy real or projected needs, as well as to achieve the goals set by the management of the organization. It was also concluded that the product range is one of the most important factors in the buyer's choice. The paper states that the assortment concept is manifested in the form of a system of indicators that characterize the possibilities of optimal development of the production assortment of this type of goods, and a list of these indicators is provided. Diagnostics of the commodity and production and sales potential of the studied economy was carried out, it was established that assortment management involves coordination of interdependent types of activities (scientific and technical and design), comprehensive market research, sales organization, service, advertising, and demand stimulation. The work considers the necessity of forming an assortment strategy for liquor and vodka enterprises. The BKG matrix was built and the obtained results were analyzed, product portfolio management was developed, and conclusions were drawn regarding the main trends of the range policy of liquor and vodka enterprises. Based on the development of an assortment policy, an improved algorithm for the formation and implementation of a business project to expand the assortment of products, taking into account the production of elite drinks, is proposed. Technological and economic substantiation of the feasibility of the proposed measures was carried out.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі досліджено теоретико – методичні основи управління товарним асортиментом підприємства; досліджено стан товарного асортименту підприємства; та стану маркетингового управління товарним асортиментом підприємства. В роботі проведено дослідження та визначено сутність товарного асортименту як об’єкту управління на сучасному підприємстві, а також проблеми підвищення ефективності асортиментної політики організації. В роботі розглянуто поняття «товарний асортимент» та представлені основні напрями в області формування асортименту. Визначено формування асортименту як діяльності по складанню набору товарів, що дозволяє задовольнити реальні або прогнозовані потреби, а також досягти цілей, визначених керівництвом організації. Також підсумовано, що товарний асортимент – це один з найважливіших чинників вибору покупця. У роботі зазначено,що асортиментна концепція виявляється у вигляді системи показників, що характеризують можливості оптимального розвитку виробничого асортименту даного виду товарів та надано перелік цих показників. Проведена діагностика товарного та виробничо-збутового потенціалів досліджуваного господарства,встановлено, що управління асортиментом передбачає координацію взаємозалежних видів діяльності (науково-технічної та проектної), комплексного дослідження ринку, організації збуту, сервісу, реклами,стимулювання попиту. В роботі розглянуто необхідність формування асортиментної стратегії для лікеро-горілчаних підприємств. Побудовано матрицю БКГ та проаналізовано отримані результати, розроблено менеджмент продуктового портфелю, сформовано висновки щодо основних тенденції асортиментної політики лікеро-горілчаних підприємств. На основі розробки асортиментної політики запропоновано вдосконалений алгоритм формування та реалізації бізнес-проекту по розширенню асортименту продукції з урахування виробництва елітних напоїв. Проведено технологічні та економічні обґрунтування доцільності запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectтоварний асортиментuk_UA
dc.subjectасортиментна стратегіяuk_UA
dc.subjectметоди стратегічного аналізуuk_UA
dc.subjectproduct rangeuk_UA
dc.subjectassortment strategyuk_UA
dc.subjectstrategic analysis methodsuk_UA
dc.titleУправління товарним асортиментом підприємства лікеро-горілчаної промисловостіuk_UA
dc.title.alternativeManagement of the product assortment of the liquor and vodka industry enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Виниченко C._Кваліфікаційна робота_2024.pdf
  Restricted Access
1,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.